Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Utsatt start på oppvaskmaskin, hva bruker dere det til?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-13, 13:32   #11
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utsatt start på oppvaskmaskin, hva bruker dere det til?

Opprinnelig lagt inn av LittLemen, her.

Pipingen på min oppvaskmaskin (Siemens) klarte jeg å få deaktivert, har dog ikke fått til det samme på vaskemaskinen (også Siemens).

Hvordan deaktiverte du den, LittLemen?

Vi bruker utsatt start mye på våre oppvaskmaskiner. Før lot vi de gå på nattestider, med etter å ha hørt at det skal de helst ikke (pga at man bør ha oppsyn med dem) så har vi kuttet det ut. Så vi bruker utsatt start, slik at de starter på morgenkvisten istedet eller at de settes igang når barna eller vi voksne kommer hjem. Vi lar aldri maskiner gå når vi ikke er hjemme. Og så synes jeg det er utrolig greit å sette den i gang når den er klar, så slipper jeg å tenke på at jeg må huske å gjøre det senere. Vi har aldri opplevd at oppvasken er våt selv om vi tar opp døren flere timer etter den er ferdig. Men så har vi et intensivtørkeprogram som kjøres når oppvasken er ferdig, så kan kanskje ha noe med det å gjøre?

Det samme gjelder vaskemaskinen, bruker utsatt start mye.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:23.