|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
koko
|
Sv: Superhåndkrem med rask effekt?Hvis pappaen min hadde vært på forumet hadde det garantert kommet forslag om olivenolje. Og det trenger ikke være så dumt det.
|
|
|
#22 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Superhåndkrem med rask effekt?Hamp håndkrem fra body shop, helt super.
|
|
|
#24 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: Superhåndkrem med rask effekt?
Denne bruker jeg også, og er veldig fornøyd. Nå har Boots halv pris på alt av håndkremer, så jeg har kjøpt inn en del |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Superhåndkrem med rask effekt?Denne pleier eg bruke når hendene mine er som verst. Allergivennleg og veldig god, til og med når huden er sprukken:
|
|
|
|
#26 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Signerer! Jeg har nærmest kronisk svært tørre hender og har prøvd mange håndkremer, både dyre og billige. Denne er desidert best. Hendene blir myke, og kremen absorberes raskt uten å bli det spor klissete.
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Superhåndkrem med rask effekt?Her funker kun A- krem.
|
|
|
#28 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Superhåndkrem med rask effekt?Jeg skulle også foreslå Hemp fra Body Shop. De har en fot-salve som er helt RÅ, tre dager med dem og litt skrubbing og så er selv mine ekle harde sprukne føtter , som ingenting biter på, myke igjen.
|
|
|
|
#29 |
|
Librocubicularist
|
|
|
|
|
#30 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Superhåndkrem med rask effekt?Jeg har prøvd mange, og på meg er Elisabeth Ardens 8 hour kreme(håndkremvarianten) den som fungerer best. Den blir ikke klissete heller, så jeg kan ta den på mens jeg jobber.
|
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Superhåndkrem med rask effekt?Skriver under på Tjorvens anbefaling har unger med tørr sprukken vinter hud og det er eneste som virker på dem.
|
|
|
#32 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
Sv: Superhåndkrem med rask effekt?Flere av sykepleierne jeg kjenner sverger til Glysinello og Crabtree & Evelyn Hand Therapy i ulike varianter; her i huset går det i Rosewater og en med Avocado, der er flere varianter. Hand Therapy virker raskt. Sykepleiere leter alltid etter en god håndkrem, med stadig vask og desifisering er det lett å ende opp med ru og sprukne hender. Sist redigert av arrow : 16-03-13 kl 21:20. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg oppdaget denne rett før jul og er frelst. Den eneste skikkelig fete håndkremen jeg har prøvd som både fungerer mot min tørre hud og som ikke klisser samtidig. :elsk:
|
|
|
#35 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
Sv: Superhåndkrem med rask effekt?En dæsj salt eller sukker i en bolle med lunken oliven olje. Maser godt hendene leeenge..mild peeling. Og la gjerne oljen virke på, leeenge. Etterpå smører du med fet krem. Ha event på bollums-hansker utenpå. Ligg med over natten.
|
|
|
|
#37 |
|
Fortynnet
|
Sv: Superhåndkrem med rask effekt?Takker for alle tips. Nå var nok ikke dette på noen måte noe ekstremproblem, for hendene var helt fine igjen etter 3-4 dagers smøring med A-Derma håndkremen som jeg kjøpte, og litt smøring med Neutrogena sin innimellom. Neutrogena lukter litt mindre, så egentlig foretrekker jeg den. |
|
|
|
![]() |
|
|