|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke sko har dere kjøpt på Skoringen 2 for 1?Her gjelder det bare til i dag, tror jeg?
|
|
|
#23 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke sko har dere kjøpt på Skoringen 2 for 1?Står på www.skoringen.no at det varer mandag-onsdag neste uke.
|
|
|
#24 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke sko har dere kjøpt på Skoringen 2 for 1?Ja, så det nå at de skulle fortsette salget. Men nå står det at det er på utvalgte modeller, men det var det vel ikke nå i uke 12?
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke sko har dere kjøpt på Skoringen 2 for 1?Har heller ikke vært denne gangen. Var for to år siden, rett etter de åpnet, men selv da var utvalget dårlig. Skoringen her er ikke særlig bra.
|
|
|
#26 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilke sko har dere kjøpt på Skoringen 2 for 1?Hos oss så hadde de stort utvalg når jeg var der på torsdag, men alt av joggesko og sandaler til gutt hadde de bare fått inn opp til 32 selv om seriene finnes opp til str. 34 som vi trengte. Og jentene hadde jeg håpet å fått joggesko til siden det sto på ene jenteskoen at den gikk opp til str. 39, men den hadde de i vår butikk bare tatt inn til str. 37. Så de kunne faktisk ikke skaffe meg sko og sandaler til hverken 6-åring, 9-åring eller 10- åring. Helt bortkastet tilbud når det skal være så elendig at jeg ikke får sko til noen av ungene i vår butikk fordi de ikke tar inn alle størrelser de finnes i. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvilke sko har dere kjøpt på Skoringen 2 for 1?Elisabet: Høres ut som vår butikk, det. Derfor gidder jeg ikke handle der mer. De siste årene har jeg kjøpt joggesko hos XXL heller.
|
|
|
#28 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilke sko har dere kjøpt på Skoringen 2 for 1?Vi handlet sko på DinSko hvor de har tilbud frem til tirsdag at om du kjøper 2 par sko så får du ene paret til halv pris. Så der ble det 4 par sko i dag til ungene. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Hvilke sko har dere kjøpt på Skoringen 2 for 1?Her ble det Kamik goretexsko og Viking joggesko, begge to til 09-modellen. Vikingskoene sov hun med i natt, så de er tatt inn i varmen.
|
|
|
#30 |
|
I mål
|
Sv: Hvilke sko har dere kjøpt på Skoringen 2 for 1?Kokos: råååsa Gore-tex ja, det ser jeg for meg |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilke sko har dere kjøpt på Skoringen 2 for 1?Blinkeskoene ble prøvd her og.
|
![]() |
|
|