Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å gje beskjed om små besøk

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-13, 14:21   #40
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å gje beskjed om små besøk

Eg har mykje den same opplevelsen som Katta. Eg var høgt og lågt og kunne vera vekke i fleire timar i strekk uten at nokon visste kvar eg var. I følge mamma så kom eg når eg vart svolten.

Me har nok eit mykje større kontrollbehov overfor ungane våre i dag enn våre foreldre hadde. Det kan nok vera mykje pga teknologien i dag, og at me er van med å alltid vera tilgjengelege. Sjølvsagt har verden endra seg med tanke på antall bilar, mennesker osv., men mykje kan me nok takka mobilen for.
Eg prøver sjølv å la ungane vera mest mogeleg sjølvstendige, sjølv om det kanskje ikkje virkar sånn i HI. Eg utset i det lengste å kjøpe mobil til lillesøster for eg ynskjer at ho skal læra seg å ta kontakt med meg i staden for at eg heile tida skal kunne kontakta ho. Eg vil rett og slett at det skal gå begge vegar. Storesøster har lært av det, og er no veldig flink til å sei i frå kvar ho er, eller kor ho har tenkt seg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:10.