Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kunsten å kutte snusen ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-13, 13:15   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunsten å kutte snusen ...

Sitat:

Eg har veldig vanskelig for å forstå kvifor nokon velger å røyke når vi veit kor farlig det er. [...] men eg meiner likevel at 99% av befolkninga må ha fått med seg at røyking dreper og gir kols. Når eg oppdagar at nokon eg trudde eg kjente røyker, tenker eg at det kanskje er litt mindre sirkulasjon i topplokket enn det som var førsteinntrykket

Selvsagt har man fått med seg at det er farlig og dumt.
Jeg kan til nød gå med på at den som røyker fordi de ikke vet at det er farlig og dumt kanskje har litt mindre sirkulasjon i toppen.

Men tenker du likt om alle som gjør noe de vet at ikke er bra?

Jeg håper jo på sett og vis at det bare gjelder røyken. At du ikke går rundt og måper over overvektige eller "tenker ditt" om de som drikker alkohol. Eller at du tenker at en person som spiser for mye godterier ikke kan ha mye sirkulasjon i topplokket.

Røyk er farlig og dumt. Det er ikke noe tvil om det. Men jeg vil ikke dermed påstå at jeg er dum.
Topplokket mitt fungerer ypperlig. Og det er selvsagt ikke viktig for meg at du vet det eller tror meg.
Men det er litt viktig for meg å finne ut om du tenker nedlatende om alle som gjør noe de vet ikke er bra, eller om det bare gjelder røykere.
Eller, det er viktig for meg at du vet om du tenker nedlatende om alle, eller om det bare gjelder røykere. Vit det inni deg, liksom.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:05.