Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Ville du benyttet deg av å leie klær til barna?
Ja, genialt da gitt. 4 2,15%
Nei, ikke i det hele tatt. 180 96,77%
Annet (Spesifiser) 0 0%
Oisann, en for mye. Snart sommer. 4 2,15%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-13, 21:57   #11
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Ja, jeg fikk litt den følelsen når jeg leste inne på siden deres - at de sikter seg inn mot de som har litt dårligere råd jamfør deres "erfaring" fra barnehagen der barn ofte manglet tøy.

Jeg har kjapt regnet over de ordinære prisene på vårdress, regntøy og støvler fra mikk line og det kom på 1800,-

Jeg er litt usikker på om prisene er så skrekkelige, egentlig. Man må fort betale noen hundrelapper for ullundertøy og ullfleecedress og jeg regner ikke med at man får vinterdress, cherrox, lue og votter for mindre enn ett par tusen.

Vintersko er ikke med i pakken?

Det kan godt hende det er et brukbart "kjøp", sånn alt i alt. Men det er ikke et kjøp, det er leie. Og man er erstatningspliktig, binder seg til én størrelse og får ikke beholde det man "kjøper" for videresalg eller arv til småsøsken. Og da hjelper det lite om prisen man betaler ikke er høyere enn om man kjøper varene selv. (Og det er mulig å gjøre bedre kjøp på salg, hvis man leter litt og tenker litt fremover. Og hvis man uansett ikke får velge modell fritt og ikke kan bytte størrelse, er det jo virkelig ingen grunn til å ikke sammenligne med salgspriser.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:33.