Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Ville du benyttet deg av å leie klær til barna?
Ja, genialt da gitt. 4 2,15%
Nei, ikke i det hele tatt. 180 96,77%
Annet (Spesifiser) 0 0%
Oisann, en for mye. Snart sommer. 4 2,15%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-13, 11:50   #161
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg ler av hele konseptet, jeg.

Er det blitt markedsført noe særlig til nå og hvor?

Vel jeg så det ikke før på FB den dagen jeg la det ut her.
Det har visstnok vært i lokalavisen.

Men det ble etablert 12.desember 2012 tror jeg.

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Jeg lurer på hvar mange kunder de regner med å få og hvor mange de må ha for å få det til å gå rundt økonomisk? Jeg klarer ikke å se at dette skal bli en slager, altså.

Dessuten er jeg litt skuffet over det svarer på Facebook, spørs om jeg må komme med et oppfølgingspørsmål eller to.

Ja de har mye å svare på der inne nå tror jeg.
Syns ikke de svarer tilfredsstillende, men de skal ha for at de svarer og ikke sletter komentarer.

Men hadde vært inntr å se om de faktisk har kjørt noe markedsføringspm her. Altså om de har sjekket om dette er noe markedet kunne være inntr i.

De ønsker jo å ta over hele skandinavia med dette, det er jo planen deres, og da må de jo ha kjørt kraftig undersøkelser for å finne ut at jo dette er noe vi ønsker.

Men se på undersøkelsen her på toppen.
Det er ganske klart nei på om det er noe vi trenger. Greit nok at FP ikke representerer hele Norge, men det er nå folk fra enhver krok i Norge, så vil jo si det gir en ganske god pekepinn.

Gammel 30-03-13, 11:53   #162
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

skrev på fB til firmaet og spurte om hvordan det var hvis det ble hull i regntøy eller man mistet en sokk i vask eller noe(noe som skjer her stadig vekk) og da svarte de at da måtte man selv erstatte dette. Det er jo helt utelukket. Jeg blir litt matt. Her forsvinner sokker ukentlig omtrent.
Når man betaler månedlig, så bør man vel få bestille så mye tøy man vil på en måned vel? Spesielt siden man har en binding på 1 år.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 13:39   #163
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hadde vært greiere dersom man kunne velge å være uten den manglende sokken.

Gammel 30-03-13, 13:47   #164
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det i det hele tatt mulig å ikke miste en eller flere sokker (og votter) i løpet av en sesong? Det har jeg aldri greid, tror jeg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 13:53   #165
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Det er tydeligvis greit å returnere etter at forpakningen er brutt, for man kan bytte klær man har mottatt som ikke passer. I alle fall i følge ett svar som jeg har fått på FB. De må jobbe litt med informasjonen de gir ut, for den er litt motstridende føler jeg.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 14:07   #166
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mye av storebrors fleecetøy er først brukt av ham, så av lillesøster og så har det gått videre til diverse kusiner og fettere. Det samme gjelder regntøy, støvler og vinterdresser. En god del av tøyet er brukt av minst tre barn, gjerne flere. Klart det da ikke hadde lønnet seg å leie tøyet og så begynne på nytt for neste barn.

Gammel 30-03-13, 14:19   #167
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Mye av storebrors fleecetøy er først brukt av ham, så av lillesøster og så har det gått videre til diverse kusiner og fettere. Det samme gjelder regntøy, støvler og vinterdresser. En god del av tøyet er brukt av minst tre barn, gjerne flere. Klart det da ikke hadde lønnet seg å leie tøyet og så begynne på nytt for neste barn.

Alle våre parkdresser er brukt minst to sesonger. Enten har én unge kunne brukt det to vintre på rad, alternativt har begge ungene brukt dressen i ett år. (Jeg har aldri fått en dress til å vare fire sesonger, dog.) Ullundertøy har derimot vært i aktivt bruk i minst fire vintre før det legges bort (eller gis videre, hvis det fortsatt er noe igjen av det).

Den siste dressen jeg kjøpte ny til Blobben, som hun vokste ut av etter én sesong, kjøpte jeg på salg til halv pris og solgte videre til halv pris av det igjen, så den kostet meg vel den nette sum av 300 kroner til sammen. (Det var en Reima-dress, som kostet i størrelsesorden 1500–1700 på fullpris, mener jeg å huske.)

Jeg har kjøpt noen få dresser til full pris, og de har da kostet meg 6–700 kroner pr. vinter, når barn nummer to er ferdig med dem. Flertallet av dressene har jeg kjøpt på salg (eller nær ubrukt her inne), og de har altså bare kostet noen få hundrelapper pr. år å bruke.

Jeg ser at de skriver på. nettsidene at den pakken man får til 4000 kroner har en verdi på 7000 kroner. Det stemmer trolig, hvis man tar utgangspunkt i nyprisen, men da tar man altså ikke med gjenbruksverdi og salgsverdi i regnestykket, og man tar ikke høyde for at folk ofte kjøper klær på salg.

Gammel 30-03-13, 14:23   #168
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes vel sånn sett det verste med dette er at barn statistisk sett bare vokser 6 eller 7,5 (de er ikke helt enige med seg selv) cm i året i gjennomsnitt fra 1 til 6 år, og derfor er det synd for deg dersom du skulle trenge en ny str. midt i sesongen.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 14:30   #169
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg synes vel sånn sett det verste med dette er at barn statistisk sett bare vokser 6 eller 7,5 (de er ikke helt enige med seg selv) cm i året i gjennomsnitt fra 1 til 6 år, og derfor er det synd for deg dersom du skulle trenge en ny str. midt i sesongen.

På Facebook-sidene str det faktisk at man får nye klær hvis barnet vokser ut av klærne.

Sitat:

Hvis klærne blir for små, får man helt nye klær i ny
størrelse som passer barnet.

Det var vel det første plusset med denne ordningen som jeg har klart å finne til nå.

Gammel 30-03-13, 14:36   #170
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da blir de tydeligvis ikke enige med seg selv:

Sitat:

Hei du bytter str etter endt leieperiode,altså 1 år, blir klærne ødelagt får du kjøpt nye hos Barnehageklær AS til kostpris og merking av tøy er ikke noe problem. De som får donert klærne er nok glad uansett hvilket navn klærne er merket med håper dette var oppklarende

Sitat:

Hei igjen Et barn vokser i snitt ca 7,5 cm fra 1-6 år. Dette er tatt med i beregningen når vi har valgt str for utvalgte pakker. Av erfaring trenger ikke barn å bytte str i løpet av 1 år kunden bør ta med i beregningen at barna vokser i løpet av året og bestiller str etter det. Håper dette ga svar på ditt spørsmål

Sitat:

Hei Marit. Pakken er beregnet for ett års bruk slik at en bør velge størrelse ut fra dette. Et barn vokser i snitt 6cm i året. Eksempelvis bestiller en 98cm til en som er 92cm. Etter en del undersøkelser og av erfaring ser vi at de aller fleste av oss sjelden kjøper mer enn ett plagg av samme slag i året og dermed velger en størrelse som skal passe ett år. Det blir altså på lik linje med Barnehageklær Håper dette var et greit svar

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 14:37   #171
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

På Facebook-sidene str det faktisk at man får nye klær hvis barnet vokser ut av klærne.

Det var vel det første plusset med denne ordningen som jeg har klart å finne til nå.

Nuvel, jeg spurte i går og fikk beskjed om at man måtte ta høyde for at barnet vokser, for klærne man får skal vare hele året - man får ikke byttet underveis dersom barnet vokser ut av de. Derimot får man visst byttet dersom man finner ut ved første gangs bruk at klærne vil komme til å bli for små. Det er i alle fall slik jeg forstår de svarene jeg har fått.

Sitat:

Marit K: Jeg har forstått det som at man ikke kan bytte klær til større størrelse når barna vokser ut av de. Da lurer jeg på hvor lenge det er meningen at man skal kunne ha en slik helårspakke - hvor lenge må man ta høyde for å ha denne i bruk?
for 18 timer siden · Liker

Barnehageklær As: Hei Marit. Pakken er beregnet for ett års bruk slik at en bør velge størrelse ut fra dette. Et barn vokser i snitt 6cm i året. Eksempelvis bestiller en 98cm til en som er 92cm. Etter en del undersøkelser og av erfaring ser vi at de aller fleste av oss sjelden kjøper mer enn ett plagg av samme slag i året og dermed velger en størrelse som skal passe ett år. Det blir altså på lik linje med Barnehageklær Håper dette var et greit svar
for 17 timer siden · Liker

Marit K: Ja, det var ett greit svar. Størrelser på barneklær varierer en del, og to dresser som i utgangspunktet skal være like lange vil oppleves forskjellige ut fra passform og slikt. Er det mulig å bytte til større størrelse dersom vi ser at de vil bli for små, allerede ved første gangs prøving?
for 15 timer siden · Liker

Barnehageklær As: Det kan du Les gjerne vårt siste innlegg med flere relevante spørsmål og svar rundt vårt konsept)
for 12 timer siden · Liker

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 14:38   #172
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det er ikke det står her:

• Hvordan går man frem om man ønsker å bytte str. i løpet av songen, eller dersom klærne blir ødelagt? Og hvordan gjør man det med merking av tøyet i og med at man bare leier det?
  • Barnehageklær As Hei du bytter str etter endt leieperiode,altså 1 år, blir klærne ødelagt får du kjøpt nye hos Barnehageklær AS til kostpris og merking av tøy er ikke noe problem. De som får donert klærne er nok glad uansett hvilket navn klærne er merket med håper dette var oppklarende
  • Så det vil si at dersom minsten har behov for å bytte str. i løpet av sesongen, må vi suplere dette utenom abbonnementet, og allikevel betale for leie av klærne i ett år?

• Barnehageklær As Hei igjen Et barn vokser i snitt ca 7,5 cm fra 1-6 år. Dette er tatt med i beregningen når vi har valgt str for utvalgte pakker. Av erfaring trenger ikke barn å bytte str i løpet av 1 år kunden bør ta med i beregningen at barna vokser i løpet av året og bestiller str etter det. Håper dette ga svar på ditt spørsmål

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 15:34   #173
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Da synes jeg de er særs villedende i sin markedsføring, for ut i fra det jeg siterte, ville jeg jo absolutt ha antatt at jeg kunne sende tilbake dressen i str. 92 og få en i str. 98 ved juletider.

Gammel 30-03-13, 17:34   #174
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Nå har det kommet ett menneske inne på fb som synes dette er en god ide, jeg mistenker dog at han er gift med en av de damene. Dette blir bare en dårligere og dårligere idè for hver gang jeg leser noe nytt om den.

Gammel 30-03-13, 17:45   #175
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Det er jo bare tull. Jeg håper ikke dette er noe folk faktisk går på. Bortkastede penger rett og slett.

Gammel 30-03-13, 17:49   #176
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette konseptet går garantert til dundas med mindre de firer på prisene og endrer vilkårene litt....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 17:51   #177
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Nå har det kommet ett menneske inne på fb som synes dette er en god ide, jeg mistenker dog at han er gift med en av de damene. Dette blir bare en dårligere og dårligere idè for hver gang jeg leser noe nytt om den.

Han ble medlem av Facebook for fire timer siden! Jeg tror nok trygt vi kan konkludere med at han har meldt seg inn for å skrive nettopp dette.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 17:56   #178
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Han ble medlem av Facebook for fire timer siden! Jeg tror nok trygt vi kan konkludere med at han har meldt seg inn for å skrive nettopp dette.

ja det kan man trygt konkludere med

Gammel 30-03-13, 18:03   #179
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså. Hvordan kan man leie ut klær som koster over 7000 for 4000 og fremdeles gå med overskudd? :har kun skumlest og aner ikke om det er meningen å leie dem ur flere ganger: but then again: hvem vil betale 4000 kr for å leie brukte klær?

:forstår ikke konseptet:

Gammel 30-03-13, 18:05   #180
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Altså. Hvordan kan man leie ut klær som koster over 7000 for 4000 og fremdeles gå med overskudd? :har kun skumlest og aner ikke om det er meningen å leie dem ur flere ganger: but then again: hvem vil betale 4000 kr for å leie brukte klær?

:forstår ikke konseptet:

De kjøper nok inn klærerene til innkjøpspris og den er nok ikke 7000,-
De leier ikke ut brukte klær, de gis til veldelige formål.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:19.