Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hund i borettslag - jeg trenger hjelp

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-13, 19:24   #11
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hund i borettslag - jeg trenger hjelp

Hmmm
Egentlig død sak for meg, men ok.

Sasha tusler rundt her, 2meter unna meg.
Kommer det katt setter hun seg ned, kommer det hund, setter hun seg ned.
Kommer det folk, går vi inn på terassen til naboen, så lenge de ikke roper på hun.

Er det folk på lekeplassen som ikke hører til her, settes hund i bånd.
Går jeg rundt i verden, er hun i bånd.

Altså hun er ikke noen klin galen bikkje med klin galen eier som løper rundt uten kontroll på en dritt.

Selv om det ikke virker sånn for dere, så tar jeg grådig hensyn til andre, for jeg har hatt livredd barn selv, så det hjelper ikke at hunden da er snill. Så jeg tar absolutt hensyn til andre, selv om det ikke virker sånn på dere.

Når det kommer til å plukke opp etter hunden er det en diskusjon jeg blir så sinna av, at den lar jeg hvertfall ligge. Det er tydeligvis JÆ**** vanskelig for noen å forstå at det ikke finnes kjekt en plass når ungene faller i en ruke med dritt eller at man går i dritt. Eller for den saks skyld bor i drittlukt. rovosert:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:33.