Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-13, 08:48   #1
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Så jeg antar at jeg er av dem som vil ha stor nytte av banan- og druehenger.

Men siden ingen her i huset er storforbrukere av bananer, hadde det nok blitt en del slike tilfeller:

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-13, 08:49   #2
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Og for dem med flaskebarn:

Gammel 01-04-13, 08:52   #3
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Vakker.

Gammel 01-04-13, 11:07   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vakker.

Den hadde i grunn passet kjempefint på kjøkkenet til bestemor

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-13, 11:15   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vakker.

Er "bananhenger" det første dere andre tenker når dere ser denne?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-13, 11:17   #6
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg er så glad for at noen andre kommenterte dette, jeg trodde nesten et øyeblikk jeg var alene om å tenke i de banene.

Gammel 01-04-13, 11:22   #7
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Jeg er så glad for at noen andre kommenterte dette, jeg trodde nesten et øyeblikk jeg var alene om å tenke i de banene.

Nå leste jeg "tenke i de bananene", ha ha!

Jeg ser hva slags "bananer" dere ser i den bananhengeren, dere skitne tøser, mens jeg ser den svære bananen som pleide å stå oppå et tak på Filipstad? Den som vi pleide å se fra togvinduet når vi kom hjem til Oslo etter å ha besøkt bestemor i Vestfold.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-13, 12:08   #8
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Slett ikke, men jeg overlot til andre å tenke i snuskete baner først.

Gammel 01-04-13, 12:09   #9
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men siden ingen her i huset er storforbrukere av bananer, hadde det nok blitt en del slike tilfeller:

Banangalge! Det vil jeg ha!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:05.