Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Enkelt bæretøy til å ha i huset?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-13, 12:03   #41
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enkelt bæretøy til å ha i huset?

Jeg fikk aldri til å knyte vesla i Meitai da hun var så liten helt alene. Endte opp med å kjøpe en ringslynge fra Etsy til en rimelig penge. Men den er i god kvalitet, og brukt masse! Jeg tåler ikke å bære skjevt lenge, men ringslynga er gull verdt å ha i bilen f.eks hvis jeg skal et kort ærend. Samt hvis hun er grinete når jeg må stå litt med middag f.eks. Hun er snart to år og ca 12 kg, og liker selv å sitte i slynga. Og tar liten plass, enkel å få kjapt på seg ungen også.

Gammel 01-04-13, 20:13   #42
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Da har jeg testet ut ringslynge i en periode, som jeg fikk låne av en venninne og det fungerer supert til den bruken Enkel å ta av og på, samt å sette pjokken på plass.

Sliter litt med at den siger noe - er det vanlig? Tror jeg fester den riktig altså. Dere som bruker ringslynge, setter dere barnet over hoften eller foran? Er begge deler like greit?

Gammel 01-04-13, 23:06   #43
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Foran med liten baby, men hofte/foran etterhvert. Så bra det fungerer! Hvilken slynge er det?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:01.