|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
ENDELIG 6 BARNSMOR!!!!
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge gikk du som "barn" på bussen?Jeg kunne nok gaatt som barn paa bussen enda, jeg(passert 30)
![]() |
#4 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge gikk du som "barn" på bussen?Jeg er ikke sikker gikk som barn uten spørsmål til jeg var 16, da kjøpte jeg ungdomskort hver måned til jeg ble 20. Det er ikke mange måneder siden. men da gikk jeg over til studentkort. men nå når jeg kommer med magen blir jeg ikke akkurat tatt som 15 åring.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvor lenge gikk du som "barn" på bussen?Jeg gikk som barn til jeg var 18 år. Da ble ene venninna mi tatt, så da turde jeg ikke mer! En gang da jeg var 17 tenkte jeg at jeg skulle være ærlig, så jeg la på hva det kostet for voksen (10 kroner den gangen) og fikk barnebillett og penger tilbake
![]() |
#7 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge gikk du som "barn" på bussen?19 år var jeg siste gangen jeg turde gjøre det. Da begynte jeg på skole hvor jeg tok skolebuss hver dag, og det var jo samme buss-sjåførene som kjørte.
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvor lenge gikk du som "barn" på bussen?JEg måtte si jeg var barn fra jeg var 13-14.
![]() |
#9 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvor lenge gikk du som "barn" på bussen?Meg begynte de å kreve voksenbillett av allerede som 12-åring, så jeg måtte pent betale voksenbillett så fort jeg ikke kunne bevise at jeg var yngre enn 16.
![]() |
#10 |
Etylbarbital
![]() Sv: Hvor lenge gikk du som "barn" på bussen?Jeg måtte dokumentere barnet i meg fra jeg var 12-13 år. Spesielt vanskelig var det å overbevise bussjåføren da vi dresset oss opp som 15-åringer for å dra på by'n.
![]() |
#11 |
intro
|
![]() Sv: Hvor lenge gikk du som "barn" på bussen?Jeg kunne sikkert ha gått som barn til 25 hvis jeg ville, men jeg har stort sett hatt månedskort siden jeg var 18.
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hvor lenge gikk du som "barn" på bussen?19 år gammel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvor lenge gikk du som "barn" på bussen?
Jeg måtte vise leg fram til jeg var nesten 30 - og hissa meg opp en gang da en liten sjæling av ei dørvakt, som sikkert var 5 år yngre enn meg ikke lot meg komme inn
![]() |
#14 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hvor lenge gikk du som "barn" på bussen?Lenge, men så begynte jeg å kle meg så voksent at det ble vanskelig å slippe unna.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor lenge gikk du som "barn" på bussen?Jeg ble spurt om jeg skulle ha barn eller voksenbillett på bussen da jeg var på reise i jobbsammenheng som 28-åring. Glad ingen av kollegene mine var der akkurat da! Men det tror jeg var et unntak, jeg ser ikke SÅ barnslig ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Hvor lenge gikk du som "barn" på bussen?Jeg husker jeg ble spurt om "bevis" på at jeg var barn da jeg var 15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hvor lenge gikk du som "barn" på bussen?Jeg måtte begynne å vise aldersbevis fra jeg var 12 i hvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
både her og der
|
![]() Sv: Hvor lenge gikk du som "barn" på bussen?Før jeg fikk barn som 27-åring, ble jeg ofte tatt for å være mye yngre enn det jeg var. En gang var jeg med ungdomsskoleklassen min på tur på Munch-museet (er lærer), og da trodde omviseren at jeg var en av elevene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|