|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Noe greier mot lett og brusete hårJeg har tynt og fint nordisk hår. Noe av håret bruser seg så lett som en sky rundt hodet. Kan noen tipse meg om en spray eller noe som hjelper mot dette? Oljer tror jeg blir for tungt.
![]() |
#2 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noe greier mot lett og brusete hårHar du prøvd moroccanoil? Jeg syns den funker fint, og føles ikke tung. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Noe greier mot lett og brusete hår
![]() |
![]() |
#5 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Noe greier mot lett og brusete hårJeg bruker Biosilk. Det gjør mitt hår glansfullt og ikke statisk. Tynger ikke og gjør det ikke fett.
![]() |
#6 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Noe greier mot lett og brusete hårEg har same hårtype som deg og har prøvd både Biosilk og Moroccan oil. Eg må jammen vere forsiktig med oljemengda for at håret ikkje skal følest fett ut etterpå, altså. Ein liiiten dråpe for mykje og det er heilt krise. Sist eg var til frisøren fekk eg anbefalt Paul Mitchell smoothing og den ser ut til å fungere mykje betre for meg. Frisøren sa at vi med typisk nordisk hår ofte får problemer med oljane, men at denne fungerar godt for denne hårtypen. Eg brukar ein bitteliten sprut i handa og fordelar i vått hår, eller eg kan gjere det same i tørt hår dersom eg ser at det brusar opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Noe greier mot lett og brusete hårJeg slet også med dette tidligere i vinter.
![]() |
#8 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Noe greier mot lett og brusete hårJeg ble påprakket en gele av noe slag sist jeg var hos frisøren. Funker fint. Brun tube, jeg skal se om jeg finner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Noe greier mot lett og brusete hårHvordan bruker du den geleen, Neket?
![]() |
#10 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Noe greier mot lett og brusete hårJeg tar bare bittelitt i hånda, og gnir hendene sammen - så stryker jeg hånda over håret. Det var sånn frisøren gjorde det også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Noe greier mot lett og brusete hårJeg har Tigi Bed Head, Control Freak. Sist redigert av Dronningen : 01-12-15 kl 14:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Noe greier mot lett og brusete hår
Den er veldig lett, gnis i hendene, og man klappet eller dytter lett der man ønsker det. Jeg synes den er bedre enn oljen som nevnes her (har den også), da det ikke er mye jeg trenger, og olje midt oppå håret kan jeg ikke ha. Har ikke tenkt over småhår egentlig, men har brukt det på statisk hår. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|