Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvordan se litt mindre trøtt ut?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-13, 23:12   #1
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Hvordan se litt mindre trøtt ut?

Jeg har aldri brukt mye sminke, og etter at tvillingene ble født har jeg ikke brukt noe i det hele tatt, men nå begynner jeg å bli litt lei av å bestandig se så sliten ut!
Har dere noen gode tips til hvordan jeg kan se litt mer opplagt ut? Må ikke ta for lang tid, eller koste en formue!

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 23:13   #2
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan se litt mindre trøtt ut?

Sove mer, drikk mer vann.

Gammel 04-04-13, 23:15   #3
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En god foundation (id minerals er kjapt og greit), maskara og lip gloss. Da er mye gjort.

Gammel 04-04-13, 23:15   #4
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Sove mer, drikk mer vann.

Søvn er bra ja, men det blir det ikke alltid så mye av med babyer som våkner i tide og utide. Vann drikker jeg, men jeg er ikke like flink alltid ...

Gammel 04-04-13, 23:16   #5
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

En god foundation (id minerals er kjapt og greit), maskara og lip gloss. Da er mye gjort.

Jeg er ikke så glad i sånt som dekker hele fjeset jeg, føler jeg har på meg en maske, men det er kanskje det som må til? Hva med sånn concealer? Det tror jeg knapt jeg har brukt!

Gammel 04-04-13, 23:17   #6
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Det er forresten fryktelig raske til å svare! :imponert:

Gammel 04-04-13, 23:29   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En sånn foundation man bare børster på med kost er lettvint og enkelt, og kan finne på å gjøre underverker. Jeg har kjørt på med litt sånn bronsesolpudder i kinn og panne også for å få et snev mer glød, det funket bra. Og mascara.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 23:41   #8
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Rouge, consealer, lipgloss eller leppefarge med litt farge. Litt øyekajal for å markere øyne. Ellers mye vann, søvn, humor og shopping.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 23:54   #9
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Prøv BB krem? Feks Garnièr sin som er rimlig og god. Mascara er et must, ( event permanent farg vippene om du synes det er tidkrevende å legge, men det er det jo ikke) Og lip-gloss.

Gammel 04-04-13, 23:55   #10
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

ID føles ikke som maske og er et must for denne småbarnsmoren som ikke er like ung som før.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 00:01   #11
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

BB cream, ja. Og en GOD mascara. Også tar jeg litt radiance pudder (pure radiance fra i.d.) i kinn, panne, hake og nese.

Gammel 05-04-13, 00:02   #12
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

BB cream, ja. Og en GOD mascara. Også tar jeg litt radiance pudder (pure radiance fra i.d.) i kinn, panne, hake og nese.

Radiance pudder?

Gammel 05-04-13, 00:14   #13
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Skimrende, lysreflekterende pudder.

https://www.blush.no/p-1559-baremine...-pure-85g.aspx

Gammel 05-04-13, 00:26   #14
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Ysl tryllepenn. under øynene.

Gammel 05-04-13, 00:52   #15
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

BB krem?

Takk for mange gode tips!

Gammel 05-04-13, 07:24   #16
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Ysl tryllepenn. under øynene.

Ja, denne er fin, og lever nesten ordrett opp til navnet sitt. Drøy i bruk er den også.

Jeg liker heller ikke å smøre inn hele ansiktet med mer eller mindre dekkende kremer, og synes jeg får bedre effekt av en god "skrubbe"maske i ny og ne og gode serum som gir ekstra glød. Sistnevnte koster ofte litt, men er svært drøye i bruk.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 07:53   #17
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Solpudder og mascara. Trenger ikke mer om man egentlig ikke vil bruke noe særlig sminke.

En lipsyl/lipgloss med bittelitt farge i kan også være bra.

Gammel 05-04-13, 08:10   #18
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

BB-cream er som en fuktighetskrem med litt farge. Den gir glød, jevner ut hudfargen, og føles ikke som en maske. Den kan bli litt fet på meg, så jeg bruker litt mineralpudder oppå for å matte. (Det føles heller ikke som en maske.) Mascara er obligatorisk, og kanskje litt solpudder i kinnene, på pannen og neseryggen. Om du kan/vil/gidder kan bittelit eyeliner også gjøre underverker. Jeg bruker en mørkbrun øyenbrynsblyant fra HM. Den er lett å få på fint, og sitter hele dagen uten å kline.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 10:04   #19
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kan også anbefale BB cream. Føles som en vanlig krem, men gir litt glød i huden

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 10:06   #20
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker heller ikke sånne dekkende kremer. Heller ikke den ID foundationen. Blir ikke brukt. Ikke brunkremer heller.

Jeg bruker denne tryllepennen/gullpennen fra YSL under øynene.
Solpudder ellers. Har en fra Mary Kay som jeg er kjempefornøyd med. KJøpte en fra Guerilain men er ikke like fornøyd med den..
Mascara og leppestift/lipgloss.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:43.