Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Drunk octopus wants to fight

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-13, 00:32   #1
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Drunk octopus wants to fight

Jeg elsker den der, og ler like godt hver gang den dukker opp på newsfeeden min., Jeg vurderer sterkt å printe ut det bilde å ha det på magnettavla mi på kontoret kjenner jeg. Jeg trenger litt positiv oppmuntring der for tiden altså.

Gammel 05-04-13, 00:45   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Jeg elsker den der, og ler like godt hver gang den dukker opp på newsfeeden min., Jeg vurderer sterkt å printe ut det bilde å ha det på magnettavla mi på kontoret kjenner jeg. Jeg trenger litt positiv oppmuntring der for tiden altså.

Heng den opp! Den er jo godt egnet to brighten the dullest day som det heter på godt norsk. Og her er en .

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 00:53   #3
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Heng den opp! Den er jo godt egnet to brighten the dullest day som det heter på godt norsk. Og her er en .

Definitivt. Jeg tror jeg fikse det i morgen den dag.
Og takk for klem.

Gammel 05-04-13, 12:26   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har gjort det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 12:57   #5
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har gjort det.

Jeg og. Nå nettopp. Jeg blir altså ikke lei.

Gammel 05-04-13, 13:00   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og. Nå nettopp. Jeg blir altså ikke lei.

Fikk du også kollegaene dine til å le?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 13:02   #7
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Fikk du også kollegaene dine til å le?

Ja, spesielt sjefen min som akkurat kom innom selv om han ikke skulle vært her. Han var nemlig på sykehuset i går og fikk brukket opp håndleddet fordi han hadde et brudd som har grodd skjevt. Følte definitivt at det fikk sin misjon da ja.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.