Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Flyttet tentamen på grunn av Justin Bieber-konsert

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-13, 08:10   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flyttet tentamen på grunn av Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Endel av mine elever er litt sure fordi vi har mattetentamen samme dag som konserten. Men vi bor rett utenfor Oslo, så de rekker den med god margin.

Jeg skal på Justin Bieber-konsert. Og jeg har blitt ekstremt godt informert i forkant av konserten. Jeg har forstått det slik at konsertarrangøren forventer at det kommer til å være oppmøte utenfor Telenor Arena helt fra tidlig, tidlig på morgenen (selv om "vi" har fått beskjed om å ikke møte opp før kl 10). Så det er nok derfor de er sure for å ha tentamen samme dag.

Jeg (og snuppa) har sitteplass, og det har i informasjonen blitt fortalt, flere ganger, at vi ikke trenger å møte tidlig siden plassen vår er reservert. Dørene skal åpne kl 18.30, så jeg regner med at vi kommer litt etter det. (Og så håper jeg å få litt insideinformasjon om når han faktisk kommer til å gå på.)

Rektor på en av skolene synes dette er blåst unaturlig mye opp, og sier at flyttingen er helt udramatisk. Jeg er enig med henne.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:32.