|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ringskrømt
|
Kan du anbefale meg støvler (jente, str. 34)Storesøs har hatt typiske Skoringenstøvler frem til nå, men jeg opplever at de ikke holder tett, noe vi opplevde igjen i går. Hun vasset såvidt uti og ble våt på strømpebuksa.
|
|
|
#2 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: Kan du anbefale meg støvler (jente, str. 34)Vi kjøpte for første gang i høst Dock Boots til hun minste, og de er helt tette, og veldig greie. Jeg forsto det sånn at de kan brukes året rundt, og ikke kun er vinterstøvler, dersom man tar ut ullsålen og legger den vanlige sålen i om sommeren. Lillemor bruker de enda med ullsålen i da, hun er litt frysepinn.
|
|
|
#3 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du anbefale meg støvler (jente, str. 34)Bisgaard har vi hatt flere av, anbefales! Kjøpte Kavat nå, håper de er like bra.
|
|
|
#4 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Kan du anbefale meg støvler (jente, str. 34)Kan jeg få se litt bilder? Jeg har tenkt litt på støvler av typen Ilse J og NoaNoa (sistnevnte vet jeg ikke kvaliteten på, de er bare veldig, veldig fine
|
|
|
#5 |
|
audio, video, disco
Sv: Kan du anbefale meg støvler (jente, str. 34)Å, jeg tenkte barnehagebruk. De fra Bisgaard med snøring er også fine. http://www.samsofie.no/products/bisgaard-gummistvel-sun
|
|
|
#6 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Kan du anbefale meg støvler (jente, str. 34)http://stovelbutikken.no/categories/barn
|
|
|
#7 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Kan du anbefale meg støvler (jente, str. 34)Crocs - uten tvil. Alt annet er utrolig tungt.
|
|
|
|
#8 |
|
Drømmer
|
Sv: Kan du anbefale meg støvler (jente, str. 34)Hunter brukes av endel jenter rundt her. Sist redigert av Chablis : 07-04-13 kl 19:47. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kan du anbefale meg støvler (jente, str. 34)Snuppa bruker 34 og har akkurat kjøpt seg høye støvler fra Viking som hun er veldig fornøyd med. De ser ut som vanlige gummistøvler, men er nette i modellen. Og var moderat priset.
|
|
|
|
#10 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Kan du anbefale meg støvler (jente, str. 34)Her var det mange fine: http://m.brandos.no/gummistovler-van...size/12/page/8
|
|
|
#14 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du anbefale meg støvler (jente, str. 34)Vi har Viking iris til lillesøster , hun er strålende fornøyd .Bisgaard holdt ikke en halv sesong i bhg . Viking Iris minner mye om hunter , dog ikke like fancy farge . men de kostet ca 300 kr på vår lokale skobutikk. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kan du anbefale meg støvler (jente, str. 34)Knerten har Bundgaard-støvler, og de funker helt fint. Men snuppa vil gjerne ha ordentlig høye gummistøvler fordi det var stiligere.
|
|
|
|
#17 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kan du anbefale meg støvler (jente, str. 34)Her har tre av fire Hunter. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
audio, video, disco
Sv: Kan du anbefale meg støvler (jente, str. 34)Ilse J til barn koster 1000 spenn, Hunter får du til rundt 5-600. Jeg synes Ilse er overpriset, veldig lave er de jo også.
|
|
|
#19 |
|
audio, video, disco
Sv: Kan du anbefale meg støvler (jente, str. 34)
Da burde du klage på Bisgaard, de skal jo være kvalitet.
|
|
|
#20 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Kan du anbefale meg støvler (jente, str. 34)Når barna er såpass store som Storesøs liker jeg at fottøyet er pent i tillegg til bra. Hun spinger ikke i dammer og herjer på skolen (bare hjemme, akkja) så da kan jeg legge litt mer peng i støvlene.
|
![]() |
|
|