|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
www.bomulls.no
|
Hotel avec i London og Southampton?Har ikke vært i London siden 2009, aldri i Southampton. Skal på cruise fra Southampton, og kommer til å tilbringe til sammen en ukes tid i Englad før/etter cruise. Hvor bor en familie på fire? Evt andre tips til ting å gjøre og places to visit i området? Minste fyller år mens vi er i England, kunne være artig å finne på noe litt ekstra da.
|
|
|
#2 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hotel avec i London og Southampton?Ingen som har forslag til hotel i London og Southampton? Evt. også Leicester?
|
|
|
#3 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotel avec i London og Southampton?Bodde på Hilton London Metropole i påsken. Stort og sentralt hotell med freshe rom, deilig frokost, god service og basseng. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotel avec i London og Southampton?Jeg skal bo på på Novotel London City South til helgen, kan si fra etter det
|
|
|
#5 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotel avec i London og Southampton?
Anbefales!! Nok en god review kan føyes til listen!
|
|
|
#6 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hotel avec i London og Southampton?Da noterer jeg meg det. Takk, Akseliane!
|
|
|
#7 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotel avec i London og Southampton?Jeg har bodd i Southampton i 3 år! Nydelig by. Men bodde jo på universitetet, så jeg har ikke bodd på hotell der. Men mamma bodde en gang på et nydelig lite Bed&Breakfast der. Husker ikke hva det het..det er så lenge siden. Men om båten deres går fra havnen ville jeg bodd rundt Ocan Village kanskje?
|
|
|
#8 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotel avec i London og Southampton?Hva med å ta fergen over fra Southampton til Isle of Wight? Mye moro der for en familie på 4. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hotel avec i London og Southampton?Ah, ja det var kanskje ikke så dumt. Det må vurderes! Skal sjekke ut litt, må bare se hvor mange dager vi ender opp her og der. Vi er tilbake i Southampton dagen før minste fyller 5 år, så vi ser for oss å dure ganske kjapt opp til London eller enda lenger nordover for å ha selve dagen i enten Drayton Manor, evt. Legoland.
|
|
|
#10 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotel avec i London og Southampton?Jeg har ikke vært i Legoland Danmark, men Legoland Windsor er ganske greit, selv om den så litt slitt ut for 3 år siden. Det som er den store fordelen er at om det begynner å regne, så rømmer alle engelskmenn parken. |
|
|
|
![]() |
|
|