Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Jeg vil ha Kids Crocling

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-07, 14:07   #41
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg vil ha Kids Crocling

Opprinnelig lagt inn av Sulphur, her.

Herregud, Elisabet. Er du forelsket i et par sko??

Det er vel ikke sååå rart å være forelsket i et par sko vel? Jeg er forelsket i alle mine sko jeg. Nesten.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 14:18   #42
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Hvordan er str. på disse crocksene til barn.? Jonas på 4 måååå ha crocks. Er det "vanlige" str.? Han bruker 26 i Ponny joggeskog, men 28 i Ponny sandaler, og 27 i "andre" sko.

Det jeg gjorde på storebror på 4 her, var å måle foten fra hæl til tå og deretter sammenligne med tabellen her: http://www.taylorshoes.com/sizekids.htm

Jeg vil tippe Kids 8/9 passer, men jeg hadde målt og tatt litt godt i. De skal ikke sitte akkurat.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 14:21   #43
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

OK. jeg har lagt inn bestilling på 10/11, men jeg ble plutselig usikker. Får vente til jeg har hentet han i b.hagen før jeg bestiller.

Gammel 24-04-07, 14:23   #44
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvordan er str. på disse crocksene til barn.? Jonas på 4 måååå ha crocks. Er det "vanlige" str.? Han bruker 26 i Ponny joggeskog, men 28 i Ponny sandaler, og 27 i "andre" sko.

Og str. til Mary Jane, er de også normale? Og hvilken farge skal jeg ha de i? Jeg kunne godt tenke meg alle fargene men..... Selv om jeg synes disse skoene har vært bortimot noe av det "sctøggeste" jeg har sett, har jeg vel blitt mer og mer vandt til de, og har mer eller mindre kapitulert og ser på de som "must haves"

Jeg tipper at str 8/9 passer til Jonas. Minstemor har samme skostørrelse. Jeg kjøpte Crocs str 10/11 til henne, men de ble for store. Nå venter jeg på pakke i posten med røde Crocs str 8/9. Det kommer et par til meg også - selv om jeg aaaaldri skulle ha sånne sko Jeg satser på å bruke de inne hjemme samt rundt huset/på verandaen

Gammel 24-04-07, 14:26   #45
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

OK. jeg har lagt inn bestilling på 10/11, men jeg ble plutselig usikker. Får vente til jeg har hentet han i b.hagen før jeg bestiller.

Ellers kan du bestille både 8/9 og 10/11, for da slipper du å vente på ny levering skulle du bomme på størrelsen.

Du får alltids solgt det, eller hvis 8/9 passer har han nye Crocs når han vokser ut av 8/9

Gammel 24-04-07, 14:42   #46
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Standard

Ok. Takk for svar. Da tror jeg jeg går for 8/9 str. til Jonas. Og i fargen Light Blue, med tilhørende "pønt" fra Cars. Men de hadde nå ikke Lynet igjen da. Uff og uff.

Gammel 24-04-07, 16:14   #47
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Kjøper dere Jibbitz også? Er prisen pr "dings"? I så fall blir det vel ganske dyrt? Må vel ha noen sånne jibbitzer pr sko? Hvor mye kan man handle for uten at man må betale toll? *grønnskolling*

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 16:49   #48
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av noba, her.

Kjøper dere Jibbitz også? Er prisen pr "dings"? I så fall blir det vel ganske dyrt? Må vel ha noen sånne jibbitzer pr sko? Hvor mye kan man handle for uten at man må betale toll? *grønnskolling*

Verdien på det du kjøper må ikke overstige 200 NOK. Frakt regnes utenom. Jeg har bare handlet 1 par sko av gangen, så jeg vet dessverre ikke når det gjelder Jibbitz.

Gammel 24-04-07, 18:00   #49
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjøpte ett par Crocs og fire pyntedingser - ingen tull og toll

Gammel 24-04-07, 20:56   #50
Noba
🎈

Noba sin avatar

Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Takk for hjelp Lillemor ønsker seg slike så jeg tenkte jeg kanskje skulle prøve meg på å bestille til henne i bursdagsgave. Kommer de fram til 25. mai om jeg bestiller nå?

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Jeg kjøpte ett par Crocs og fire pyntedingser - ingen tull og toll

1 par Crocs og 4 pyntedingser fikk jeg til å bli ca 210 kr med en dollarkurs på 6 kr pr dollar (34,95 $). Regner jeg feil?

Hvilken modell er best til en 4 åring (jente) av disse to:

Cayman:

Mary Jane:

Gammel 24-04-07, 21:03   #51
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Takk for hjelp Lillemor ønsker seg slike så jeg tenkte jeg kanskje skulle prøve meg på å bestille til henne i bursdagsgave. Kommer de fram til 25. mai om jeg bestiller nå?

1 par Crocs og 4 pyntedingser fikk jeg til å bli ca 210 kr med en dollarkurs på 6 kr pr dollar (34,95 $). Regner jeg feil?

Hvilken modell er best til en 4 åring (jente) av disse to:

Cayman:

Mary Jane:

Crocling .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 21:03   #52
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Noba: jeg synes Mary Jane modellen er finest til jente

Gammel 24-04-07, 21:23   #53
Noba
🎈

Noba sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Crocling .

Joa.. men det var så få farger.. Den lilla er vel ok til Lillemor, hun liker rosa, rød og lilla (ingen bombe det - 4år og midt i verste prinsessefasen)

Jeg spør fælt her jeg nå, men bruker dere bare kredittkortet eller registerer dere dere på PayPal? Har bare handlet på norske nettbutikker før jeg, så jeg er jo helt grønn...

Gammel 24-04-07, 21:37   #54
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Jeg spør fælt her jeg nå, men bruker dere bare kredittkortet eller registerer dere dere på PayPal? Har bare handlet på norske nettbutikker før jeg, så jeg er jo helt grønn...

Jeg har shoppet en god del på ebay.com før, så jeg er allerede registret på PayPal. Veldig kjekt, men jeg har brukt kredittkort også. Gikk greit det og

Gammel 24-04-07, 22:07   #55
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg har råsa MJ til storesøster på snart fire, og hun elsker dem!

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 22:17   #56
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Joa.. men det var så få farger.. Den lilla er vel ok til Lillemor, hun liker rosa, rød og lilla (ingen bombe det - 4år og midt i verste prinsessefasen)

Jeg synes rosa Crocling er så fine .

Selv har jeg de to modellene du vurderer mellom, og jeg er litt usikker på hva jeg skal råde deg til for Cayman er mest behagelig mens Mary Jane er finest. Crocling er aller finest til småjenter og antageligvis omtrent like god på foten som Cayman.

Gammel 27-04-07, 01:22   #57
Noba
🎈

Noba sin avatar

Standard

Det ble lilla Croclings siden Nooria var så påståelig på at Croclings var tingen (utsolgt for rosa). Også bestilte jeg noen rosa Jibbitz så frøkna kan pynte litt og kompensere for manglende rosa sko. Nå gjenstår det å se om de finner veien hit fra USA og om VISA kortet mitt blir ranet eller ikke *skeptiker*. Jeg bestilte forøvrig i 2 runder for å spare toll, så takk for det tipset, det hadde jeg aldri kommet til å tenke på selv.

Sist redigert av Noba : 27-04-07 kl 13:50.
Gammel 27-04-07, 10:06   #58
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Det ble lilla Croclings siden Nooria var så påståelig på at Croclings var tingen (utsolgt for rosa). Også bestilte jeg noen rosa Jibbitz så frøkna kan pynte litt og kompensere for manglende rosa sko. Nå gjenstår det å se om de finner veien hit fra USA og om VISA kortet mitt ikke blir ranet eller ikke *skeptiker*. Jeg bestilte forøvrig i 2 runder for å spare toll, så takk for det tipset, det hadde jeg aldri kommet til å tenke på selv.

Hehe .

Det blir ikke greit å være meg om du blir missfornøyd .

Jeg har bestilt 2 ganger fra Taylorshoes, og begge gangene var det kjapp levering og ingen problemer.

Gammel 27-04-07, 15:50   #59
Noba
🎈

Noba sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Det blir ikke greit å være meg om du blir missfornøyd

Tror nok både jeg og frøkna blir fornøyde. Jeg var nemlig klok nok til å bestille både Tingeling og Askepott jibbitz så da tror jeg egentlig crocsene kan ha hvilken fasong og farge som helst for frøkna sin del Men er spent på størrelsen da, det var ikke så lett.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.