|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fin vårjakke til disse støvlene?Noen som har sett noen fine vårjakker til jente som kan passe med disse støvlene? Hun vil overhodet dog ikke ha noe med rosa, lilla eller rødt. Burde nesten kjøpt en guttejakke, men det tror jeg ikke pappaen er med på.
|
|
|
#2 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fin vårjakke til disse støvlene?Hvor gammel er hun ? Tenkte du litt penere jakke eller en skalljakk/allværsjakke ? Sist redigert av Liljekonvall : 15-04-13 kl 11:08. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Fin vårjakke til disse støvlene?Skalljakkene til Polarn o pyret er jo dongerifarget i år. Veldig fine synes jeg iallefall. De har vel turkis/blåturkis jakke og tror jeg.
|
|
|
#7 |
|
intro
|
Sv: Fin vårjakke til disse støvlene?Du må gi oss klesstørrelsen, ja! Jeg har kjøpt flere blå jentejakker på Cubus - sist en veldig fin mørkeblå en med prikker nå på lørdag, kr 124 på halv pris, går opp til str. 128. De tåler en skvett regn også, og forgjengerne har holdt seg fint.
|
|
|
|
#8 |
|
Pen. Så det så.
Sv: Fin vårjakke til disse støvlene?Str 122-128. Jeg ser for meg en sporty vår/regn/fritidsjakke. Litt travelt på jobb her, men den første der er altfor jentene..
|
|
|
#9 |
|
Pen. Så det så.
Sv: Fin vårjakke til disse støvlene?Egentlig ikke, men jeg jobber med saken. Denne var fin.
|
|
|
#10 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fin vårjakke til disse støvlene?
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Fin vårjakke til disse støvlene?51263_Ticket_to_Heaven_Ticket_to_Heaven__Lila_jakk_1.png |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fin vårjakke til disse støvlene?Jeg kjøpte nettopp denne til mine jenter.
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Fin vårjakke til disse støvlene?
Ikke her heller, sånn bortsett fra at mest mulig skal ha Lynet M-kiiiiin på seg for tiden.
|
|
![]() |
|
|