Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Fylkeslegen: – Kvinner blir ikke hørt på Kvinneklinikken i Bergen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-13, 09:12   #11
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fylkeslegen: – Kvinner blir ikke hørt på Kvinneklinikken i Bergen

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Mitt inntrykk er at i dei tilfella det har gått gale har dei brutt retningslinjene dei allerede har, så eg trur ikkje det er retningslinjene det er noko gale med.

Dei har klare reglar for kva som skal til for at barnet skal få hjelp til å komme ut, men av ein eller anna grunn blir dette av og til ikkje fulgt.

Det er ikke spesielt mye tvil om at de har høyere terskel for keisersnitt enn andre da, og det medfører i seg selv mange harde og traumatiske fødsler. Dessuten så ligger de omtrent på nivå med Rikshospitalet når det gjelder komplikasjoner og Rikshospitalet har langt fler risikofødsler.

Det er ikke akkurat ukjent at gynekologer ellers i landet er til stor grad temmelig uenig i hvordan de driver på Haukeland.

Det til tross, jeg tror heller ikke det er farlig å føde på Haukeland, men jeg tror nok at de har en kultur der som ikke er spesielt ålreit.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:23.