Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Bokspotify - er det levedyktig

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-13, 10:14   #6
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bokspotify - er det levedyktig

Jeg kunne nok godt brukt dette. Jeg bruker allerede endel penger på bøker til kindle og bruker både kindle, iphone og ipad til å lese dem på. Og jeg leser også gjerne litt på mobilen dersom jeg har litt dødtid. Pluss at jeg kan laste ned nye bøker når som helst. Veldig greit på ferie å ikke måtte ha plass til bøker i baggasjen, før hadde jeg gjerne med meg 7-8 nye pocketbøker hjem etter et par uker i syden.

Men om jeg kommer til å benytte meg av akkurat denne tjenesten må jeg nok vurdere når jeg får mer informasjon. Det må jo fungere både i forhold til pris, utvalg og tekniske løsninger. Enn så lenge leser jeg mest e-bøker på engelsk, fordi prisene på de norske er for høye for meg. Når en bok som allerede har kommet i pocket koster mer som e-bok, så kjøper jeg den heller i papir eller låner den på biblioteket.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:08.