|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Trenger jeg reisedokument på Norwegian - innenlands?Neste spørsmål fra meg. Bestilte flybillett t/r til i morgen, Sola-Gardermoen. Har ikke printer hjemme, dvs. den er tom for blekk. Har ikke bagasje med meg. Trenger jeg å gå innom jobb i morgen tidlig og printe ut reisedokument eller holder det å sjekke inn med referansenr? Det har jeg jo skrevet ned. Vil jeg få problemer?
![]() |
#2 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Trenger jeg reisedokument på Norwegian - innenlands?Du trenger bare nr. Eller bare en mobil med appen(det fungerer som boardingcard og). Eller SMSen du får på mobilen noen timer før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Sv: Trenger jeg reisedokument på Norwegian - innenlands?Jeg har faktisk bare en helt ordinær, gammel mobil.......Men sms har jeg fått, da.
![]() |
#4 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Trenger jeg reisedokument på Norwegian - innenlands?Når du sjekker inn bruker du bare referansenr så du klarer deg med det nedskrevet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Sv: Trenger jeg reisedokument på Norwegian - innenlands?Tusen takk, Isolde, da sparer jeg jo litt tid.
![]() |
|
|