Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-13, 15:20   #11
tonyandre
ER faktisk grei i bånn!

tonyandre sin avatar

Medlem siden: Apr 2013
tonyandre har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Likevel, en kampanje drevet av noen som er vaksinert mot store bokstaver og ikke evner aa se forskjell paa personangrep, anekdoter, synsing, data og argumentasjon har saapass liten sannsynlighet for aa lykkes at jeg ikke har trua i denne runden.

Hva skrev jeg med tanke på min bruk av store bokstaver? Der skrev jeg at tastaturet mitt ikke er helt med på notene.. Tasten min fungerer når den vil, og når jeg skriver her og trykker på tasten er det ikke alltid den vil virke. Og når jeg skriver her innpå, så er det ikke alltid jeg liker merke til det!

Ser ikke jeg forskjellen på person angrep? jeg har jo sagt her hva jeg føler om mottaket av meg som ny bruker innpå dette forumet, jeg har prøvd å snakke varmt om en sak, og til stadig fått slengt usakelig argumenter imot meg.. Kreves det at jeg opptrer som en gud og klarer å skrelle alt av meg?

Når jeg skrev at jeg følte en person hadde funnet seg i at han ville beholde sine egne fordommer, for det virket som om han hadde allerede bestemt seg for det på forhånd før tråden ble lest.. da fikk jeg slengt i trynet "jeg kan mer om barn enn deg"

hva skal man kalle det da? hva vet noen som helst her inne om jeg er barneløs eller har 5 unger da?
når jeg retter meg her innpå, etter at jeg har fått kritikk fordi jeg opptrer "usportslig" her inne, så får jeg beskjed om min mangel på store bokstaver.. Jeg forklarer grunnen, men fortsatt sier du at mangel på store bokstaver plager deg.. selv om du ikke bruker æ ø å, som igjen gjør at dine innlegg blir mye vanskeligere å lese..
jeg har prøvd å svare så godt jeg kan på tiltale.. men når jeg føler det går over stokk og stein, så vil jeg svare på det også..
Det vil jeg kalle menneskelig..

tonyandre er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:15.