Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-13, 00:03   #11
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Nei, det synes ikke jeg heller, jeg synes utstilling er en bra og nødvendig ting- systemet er bare dårlig og korrupt for tiden.

Ja der er vi nok grådig enig.

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg er ikke enig i at det er et fåtall raser. De fleste raser har sitt å stri med, noe mer alvorlig enn andre.
Jeg er heller ingen tilhenger av raser med "rar" pels, veldig små hunder, hunder med ekstremiteter i ekstriøret(dachs feks). Store ører, store øyne osv osv i det uendelige.

Men som jeg også skrev, utstilling var helt sikkert en god ide da det begynte. Det er folka som er gærne.

Ja det er folka det er noe i veien med. At noen ØNSKER sine hunder syk, kan jeg ikke fatte. Trist er det å se på rett og slett. Så vi er vel forsåvidt egentlig enig. Folkene det er noe i veien med.

Men ja for å gå tilbake til reptilverden.

Jeg personlig ønsker ikke at gud og hvermann skal få ha reptiler. Rett og slett på bakgrunn av at tanken på å finne en slange i dass, som en eller annen i Bergen gjorde her for en tid tilbake, gjør meg fysisk kvalm. Og hadde mine barn funnet den hadde vi gått tilbake til bleier tror jeg.

Jeg tror ikke den generelle befolkning som kanskje syns det er kult med øgla borti kroken av stua, vil gidde å bry seg med å tilegne seg kunnskap til og faktisk ta vare på ett sånnt dyr og det den trenger. Se bare på vannskjøting av hund og katt som forsåvidt er enkle dyr og holde og krever ikke den helt store kunnskapen når det kommer til tempratur, mat osv osv.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:17.