Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-13, 17:33   #11
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!

Opprinnelig lagt inn av Amnesia, her.

Så ja... bottom line fra meg blir vel det at jeg syns det er synd at dere mener pga dårlig dyrehold så bør ikke flinke dyreeiere få lov til å ha dyr. Hvis det er det som er tankegangen, så syns jeg det er sjokkerende at ingen her snakker om å forby hund og katt. Lenge leve dobbelmoralen?

Hmmm, tror dere ikke helt klarer å se det jeg har skrevet når det kommer til det der. Og ta det den konklusjonen ut av det JEG skrev, blir litt for svart hvitt.

Prøve å forklare.

Når det kommer til en katt, hund, kanin osv, altså de dyrene som idag vi har. Så er det stort sett veldig enkelt og tilfredsstille de. Mat, vann og litt kos. Så er de fornøyd. Sånn helt satt på spissen.

Men er reptilene like enkle?
Luftfuktighet, røtter, sand, grus, blader, varmelys osv osv osv.
Det er ikke noe enhver idiot kan gjøre, uten å måtte sette seg inn i det. Altså jeg tror at reglene for å lovligjøre disse dyrene, vil kreve ekstremt mye fra de som selger, og reglene bør være strenge. For å UNNGÅ at disse dyrene blir vannskjøtet. Enhver idiot bør ikke få lov til å kjøpe de.

Og disse dyrene vil bli solgt over disk som hamster, kanin osv.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:08.