Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Har du handlet på Zalando.no?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-13, 22:06   #1
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du handlet på Zalando.no?

Har ikke handlet der var veldig frista inntil jeg så hvordan størrelsene var. En xl i kjole er visst ikke mer enn ca 42. :en stor smule snurt:

Gammel 19-04-13, 22:12   #2
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Har ikke handlet der var veldig frista inntil jeg så hvordan størrelsene var. En xl i kjole er visst ikke mer enn ca 42. :en stor smule snurt:

Men str skiller seg veldig, alt etter merke. Der som ellers. Jeg har flere ganger opplevd at plagg er store i str.

Gammel 19-04-13, 22:14   #3
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Men str skiller seg veldig, alt etter merke. Der som ellers. Jeg har flere ganger opplevd at plagg er store i str.

Men det har de isåfall ikke tatt hensyn til når de viser til størrelsestabellen for den er lik ved alle kjolene. Eller jeg vet ikke om ALLE da, men iallfall samtlige jeg har sjekket ut.

Gammel 20-04-13, 10:41   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Jeg bestilte fire rimelige kjoler der, og tre av dem var altfor store. Størrelsene må jo være veldig ulike fra merke til merke; de har jo hundrevis av varemerker.

Gammel 25-04-13, 14:56   #5
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv

Bamsemums sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan ikke si jeg er veldig imponert. Dette står på hjemmesiden deres:
''Rask forsendelse

Vi skal være raske som lynet! Zalando vil vanligvis sende deg varene dine på selve bestillingsdagen!''

Jeg bestilte en enkelt vare som var på lager, betalte 5 min etterpå som forklart i mottat mail.
Det tok 2 dager før varen ble registrert som betalt, da ble ordren ''aktivert''. Varen sto så som ''aktivert'' i en dag, før den nå akkurat ble merket som ''Bearbeides''. Altså fortsatt ikke sendt.
Vil ikke kalle dette raske som lynet

Gammel 25-04-13, 14:59   #6
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig fornøyd med handler, og med retur. Kom veldig kjapt

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg bestilte fire rimelige kjoler der, og tre av dem var altfor store. Størrelsene må jo være veldig ulike fra merke til merke; de har jo hundrevis av varemerker.

Men det er jo ikke Zalando sin "skyld", det samme problemet får man jo om man går fra butikk til butikk nedi handlegata også

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-13, 15:12   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Men det er jo ikke Zalando sin "skyld", det samme problemet får man jo om man går fra butikk til butikk nedi handlegata også

Ja, det var vel det jeg prøvde å si også - det jo nødvendigvis bli forskjell ettersom de har så uhorvelig mange varemerker. Når det er sagt, har jeg vel en liten mistenke om at noen av merkene som ikke vanligvis selges i Norge, har størrelsen litt "feil konvertert" fra Zalandos side også.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:34.