Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Sent oppe dere eller?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-07, 07:59   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sent oppe dere eller?

Skulle tro jeg var helt alene her inne. Jeg har vært oppe i 2 timer. Når står dere opp egentlig?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 08:20   #2
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sent oppe dere eller?

06.10 i dag.
Da bestemte snuppa seg for at det var morgen, og ropte "STÅ OPP!" fra rommet ved siden av.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 08:23   #3
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Kl.06 oo. Tok med meg lillemor i sengen og prøvde å forklare at det var natt. Vi klarte å ligge slik i 30 min. Nå har vi sett Thomas toget, spist frokost og dusjet.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 08:24   #4
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, dette var mer i min stil. Kanskje bare jeg som er så fæl at jeg plasserer knotten foran barne-tv og selv surfer . Jeg har ikke dusjet da, da S gjerne ville ha selskap i sofaen. Her inntas frokosten når mannen står opp. Han vekkes klokken 9.

Gammel 29-04-07, 08:25   #5
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har vært oppe siden kl. sju. Men dagen min begynte med å servere
salte kjeks til min omgangssyke mann, og så sette i gang med å rydde.
Huset ser ikke ut etter at vi alle har vært syke og ikke orket noen ting.
Dvs, mannen var frisk på dagen i går men han fant ut at han skulle skifte vannpumpe på bilen og det tok hele dagen,
og jeg som fortsatt var syk satt inne med ungene.
Bonusen er at alle fortsatt sover og jeg sitter og koser meg med kaffen helt alene.

Gammel 29-04-07, 08:30   #6
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Ja, dette var mer i min stil. Kanskje bare jeg som er så fæl at jeg plasserer knotten foran barne-tv og selv surfer .

Nei, det er ikke bare deg.

Gammel 29-04-07, 08:34   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her våknet prinsen klokka 08. Veldig fornøyd med det, for nå har han hatt en uke hvor han har våknet klokka 0530-0600. Vi har forsøkt og trøste oss med at det bare var en periode, og nå ser det ut til at det var tilfellet.

Gutten sitter og ser teletubbies og jeg surfer. Alle hjerter gleder seg.

Gammel 29-04-07, 08:37   #8
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

0553 våknet poden. Vi la oss i vår seng, og sovnet begge to. Det kjøpte meg to timer på øret.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 08:53   #9
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Nå sa S "så a bane-tv". Et klart hint .

Gammel 29-04-07, 08:55   #10
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Standard

Her kom min 20 måneder gamle datter med et sjakkspill og sa "spille sjakk"! Hun har lært hva det heter, i hvert fall, kanskje hun blir en stor spiller?

Gammel 29-04-07, 09:48   #11
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 29-04-07, 09:51   #12
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Her var vi oppe 06.45 idag. Da hadde tvillingene vært våken siden 06, og da kosepludringen fra barnerommet etterhvert gikk over i høylydt klaging var det slutt på sovingen for mammaen.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 10:03   #13
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skulle tro jeg var helt alene her inne. Jeg har vært oppe i 2 timer. Når står dere opp egentlig?

Jeg våknet klokken 04.20 for å gå på do. Deretter fikk jeg ikke sove igjen.

Reisefeber, I think.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.