Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hull i skoene etter en knapp måned. Klage?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-13, 10:45   #19
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hull i skoene etter en knapp måned. Klage?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jo, jeg synes det, men jeg har som sagt dårlig erfaring med skoklaging og tror kanskje jeg hadde droppet det etter 1 måned av den grunn.
Storebror har forøvrig hatt Ecco i vinter, og jeg synes de også har blitt mer slitt enn tidligere når vi har hatt Viking.

Åja, da forstår jeg. Hvis man føler det ikke nytter så blir man lett motløs. Men jeg tror jeg skal prøve allikevel, jeg syns av prinsipp at barnesko skal tåle normal barnelek.

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Det er ingenting å lure på - klag!

Jeg klager (på en ryddig og høflig måte) på alt av produkter som jeg mener ikke holder mål og det løser seg alltid.

Send mail med disse bildene bilder til: kundeservice.no.ecco@boozt.com.

Er det ikke greiere å bare gå innom butikken med dem? Det har jeg gjort når jeg har klaget på andre varer. Dette var en egen Eccobutikk, ikke en videreforhandler.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:18.