Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor stor andel av klærne deres er dyre?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-07, 12:56   #11
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stor andel av klærne deres er dyre?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg er ganske flink til å få med meg bra salg, så jeg har endel (ganske) dyre klær som jeg har betalt lite for. Ellers så kjøper jeg en blanding av billige og dyrere klær, etter hva jeg finner og føler er verd pengene. Hvis jeg kjøper noe dyrt så må det være noe jeg liker veldig godt og tror jeg kommer til å bruke en stund. Kjøper ikke bukser og gensere til 3000 og sånn, så alt er vel relativt når det gjelder dyrt/billig.

Jeg er ganske på linje med Maximillia her. Jeg har en blanding av HM og dyrere merker i skapet mitt, men det meste av det dyre har jeg kjøpt på salg, og da ser jeg etter klassiske ting som varer i mange år. Jeg kan også bruke penger på dyrere merker dersom jeg virkelig faller for plagget til full pris, men da skal jeg være sikker på at plagget er verd det kvalitetsmessig.

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det aller mest eksklusive er vel hjemmesydd

Da hadde jeg en mye mer eksklusiv garderobe da jeg var fattig student enn jeg har nå.
Jeg kan sy det meste av klær selv om jeg vil, men synes ofte at det ikke lønner seg fordi stoffer ofte er så dyrt. Og jeg har rett og slett ikke tid til å sy så mye lenger som jeg gjorde.
Det at jeg har syerfaring gjør også at jeg vurderer plagg utfra kvalitet og forseggjorthet. Ofte tenker jeg når jeg ser et plagg at dette kunne jeg ha sydd selv for en brøkdel av prisen, og så kjøper jeg det ikke av den grunn. Men syr jeg det selv? Nei, det gjør jeg ikke

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:48.