|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor mye penger trenger man på ferie (all inclusive Rhodos)Jeg var på min første AI-ferie i vinterferien da jeg reiste alene med ungene. Planen for ferien var å slappe av og bade, og det gjorde vi helt greit på resorten.
![]() |
![]() |
#22 |
I mål
|
![]() Sv: Hvor mye penger trenger man på ferie (all inclusive Rhodos)Vi skal nå gå for sånn Sunving Inclusive, med frokost hver dag, lunsj og middag 5 dager. Synes det er et ganske godt alternativ, tror jeg da, så det blir spennende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Hvor mye penger trenger man på ferie (all inclusive Rhodos)Vi var på vår første AI-ferie i fjor sommer, men jeg husker ikke hvor mye vi brukte. Vi var på delfinshow - og det opplegget kostet en del. Ellers brukte vi penger på flytemadrasser og litt småplukk. Litt shopping - men ikke mye, kanskje 2-3000 i shopping - 6-7000 kroner til sammen sånn ca.? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
maler
|
![]() Sv: Hvor mye penger trenger man på ferie (all inclusive Rhodos)
Det har vi også hatt et par ganger og det fungerer veldig greit. LItt mindre luksus for ungene da de ikke kan bestille hva de vil i kiosken hele tiden, men bra nok med tanke på mat.
![]() |
#25 |
I mål
|
Ja, noe av poenget er egentlig at vi ikke ønsker at det skal være uhemmet inntak av brus, is og snacks for noen av oss |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Absolute Beginner
|
Vi hadde all inclusive i fjor, og ga faktisk ungene frie tøyler med hva de ville ha av snacks og drikke. Poden spiste kanskje tre is hele uka, og de drakk like mye vann som juice, iste og brus. Så det var overhodet ikke noe problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
maler
|
Jeg ser den altså. Den uka vi hadde all inclusive gikk det uante mengder is. Jeg synes det er helt greit.
![]() |
#28 |
I mål
|
Det hadde ikke skjedd her, for å si det sånn. Selv hadde jeg også kjørt i meg mye mer enn det |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
maler
|
![]() Sv: Hvor mye penger trenger man på ferie (all inclusive Rhodos)For de voksne er det stort sett vann og en og annen brus det går i, det er ungene som spiser is hos oss. Jeg greier ikke å mobilisere noen motforestillinger mot ubegrensede ismengder den ene uka de befinner seg på sydenresort, det er ikke akkurat som om det skjer hvert år heller.
![]() |
#30 |
I mål
|
Jeg er ikke like god til å begrense meg, er glad i is |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Vi var på det i fjor og synest det var helt greitt. Har ikke behov for å spise HELE tiden, det var helt ok med frokost, lunch og middag. Var uansett en is som var inkludert som ungene fikk, så de hadde det fint også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye penger trenger man på ferie (all inclusive Rhodos)På en ukes ferie tenker jeg at det gjerne ikke går så mye penger. Vi hadde all inclusive da vi var på GC i påsken, gikk noen tusinger for det. Vi var der i 14 dager, og hadde en tur i en park, en tur til Las Palmas, en tur til Puerto Rico og en tur til Playa Ingles. Ungene ville ha noe å leke med i bassenget ol, så det gikk litt uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor mye penger trenger man på ferie (all inclusive Rhodos)Fasit for vår familie var at det gikk noen tusen 3-4000 tror jeg. Mest på diverse klær og ræl.
![]() |
#35 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye penger trenger man på ferie (all inclusive Rhodos)Dere var der nettopp? Hvordan var temperaturen? Vi var der fra 8 - 16. mai i 2011, og det var ganske kjølig med unntak av et par av dagene, bassengene var iskalde så det ble ikke noe bading (på andre enn eldste, hun er som en fisk), og jeg gikk rundt med strikkejakke og hutret. Men det skal nevnes at det visstnok var den kaldeste mai på årevis, så vi hadde jo maks uflaks da.
![]() |
|
|