Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Strømpebukser til gutt

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-13, 10:37   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Strømpebukser til gutt

Hvor har de greie strømpebukser til gutt av OK kvalitet? Fordel om de ikke er så dyre heller. Tok i bruk mange nye Pierre Robert kjøpt på salg i fjor. De får hull ved tærne etter kun et par uker, så nå har vi kun to igjen.

Gammel 01-05-13, 10:41   #2
Pelen

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strømpebukser til gutt

Syns du det er bra med strømpebukser? Jeg syntes at longs og strømper var mye bedre, ingen hullete tør og om føttene ble våte så trengte man bare å skifte sokkene. Men det var jo ikke svar på spørsmålet ditt. Bogerud?

Sist redigert av Pelen : 01-05-13 kl 10:49.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 10:45   #3
Rose

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Er det ull eller bomull du tenker på? Hvis det er ull så liker jeg godt janus sine strømpebukser. De holder seg bra. Vi har bare brukt de denne vinteren og hadde noen igjen fra i fjor. De som jeg hadde i fjor ser jeg begynner å bli litt slitt nå men de har holdt to sesonger.

Bomull vet jeg desverre ikke, bruker ikke det.

Gammel 01-05-13, 10:46   #4
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Tenker bomull. I vinter og høst har han bodd i ull longs og ullsokker, men det er for varmt nå. Kan slike bomulls longs uten fot funke? Hvor selges det? Forhåpentligvis blir det snart vår.....

Gammel 01-05-13, 10:46   #5
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Syns du det er bra med strømpebukser? Jeg syntes at stillinga og strømper var mye bedre, ingen hullete tør og om føttene ble våte så trengte man bare å skifte sokkene. Men det var jo ikke svar på spørsmålet ditt. Bogerud?

Longs og sokker er nok bedre, ja......

Gammel 01-05-13, 10:51   #6
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt longs på kappahl, og syns de er helt greie. Her foretrekkes det longs så da blir det det. Har prøvd å kjøpe når de har sånn 3 for 2 tilbud. Tror jeg betaler 129 for en sånn topakning med longs.

Gammel 01-05-13, 11:00   #7
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Kjøpte faktisk en 3-pk på Coop Xtra til 99,- som vi har vært veldig fornøyd med! Samme med Nille sine, faktisk.

Gammel 01-05-13, 11:06   #8
Rose

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

H&M har longs i bomull.

Gammel 01-05-13, 11:09   #9
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Vi har stort sett brukt longs, kjøpt fra stormberg,kjedebutikker ++.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 18:09   #10
millact

Standard

Takk! Da søker jeg på nett og ser hva jeg finner. Skal til London neste uke, men tipper butikkene der bare har sommertøy nå.

Gammel 01-05-13, 18:13   #11
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Av vanlige strømpebukser er vi godt fornøyde med reflex sine; de er faktisk hele etter flere gangers bruk. Ulla derimot, uansett merke, strømpebukse eller longs....han har hull i samtlige!?!

Barnas hus har gjerne restesalg på strømpebukser nå og da så lønner seg å titte innom om en har mulighet for det.

Gammel 01-05-13, 19:13   #12
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Jeg vet ikke hva prisen er, men strømpebuksene til p.o.p. er supre. De beste vi har hatt. Elastiske samtidig som at de ikke siger og tåler vask og tromling uten å miste farge eller form.
Jeg liker strømpebukser fremfor longs i overgangsårstidene fordi man da kan dra sokker utenpå for ekstra varme.

Gammel 01-05-13, 22:44   #13
millact

Standard

POP sine longs ser fine ut, men de er dyre.

Stormberg sine likte jeg ikke, ser ut som litt merkelig stoff.

Hvem andre har nettbutikker? Den lokale Kapp Ahl butikken er lagt ned. H&M har ikke på nett ser det ut som.

Gammel 01-05-13, 22:46   #14
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Lindex?

Gammel 01-05-13, 22:46   #15
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Reflex Overrasket over kvaliteten. Kjøpte en haug på Barnas Hus Outlet til 15,- stk. Kjøres på 60 grader og tromles.

Gammel 01-05-13, 22:49   #16
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

POP sine longs ser fine ut, men de er dyre.

Stormberg sine likte jeg ikke, ser ut som litt merkelig stoff.

Hvem andre har nettbutikker? Den lokale Kapp Ahl butikken er lagt ned. H&M har ikke på nett ser det ut som.

Det er noen år siden vi hadde stormerg, da var det ikke merkelig stoff hvertfall men det kan jo ha endra seg.

Gammel 01-05-13, 22:49   #17
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skulle til å anbefale Pierre Robert. De holder her.

Vi har vært fornøyd med HM til jente. Har hatt mye derfra som holder fint. Og mine jenter har stort sett brukt kjole og derfor har de brukt mye strømpebukse.

Gammel 01-05-13, 22:50   #18
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Lindex?

Takk! Iler inn og ser. Ellers får jeg gå etter jobb en dag og finne noe et sted.

Gammel 01-05-13, 22:51   #19
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg skulle til å anbefale Pierre Robert. De holder her.

Vi har hatt mange derfra før. De har vært brukt lenge og vasket mye og holdt fint. Men jeg har kanskje fått noen fra et dårlig parti? Kanskje jeg bare burde gi merket en sjanse til? Alt annet derfra er jo helt supert nemlig.

Gammel 01-05-13, 22:55   #20
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Vi har hatt mange derfra før. De har vært brukt lenge og vasket mye og holdt fint. Men jeg har kanskje fått noen fra et dårlig parti? Kanskje jeg bare burde gi merket en sjanse til? Alt annet derfra er jo helt supert nemlig.

Jeg har to ulike typer derfra. De som selges enkeltvis og noe som selges i 2-pk. Sistnevnte er ikke brukt så mye, men de viker helt ok. Mulig du har vært uheldig, våre er stort sett fra fjorået. Funnet i restekasse. Jeg jakter.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00.