Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Løpesko til 12-åring

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-13, 23:00   #1
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Løpesko til 12-åring

12-åringen trenger nye joggesko til trening. Hun skal ha dem til løping og barmarkstrening hvor de bl.a. trener en del balanseøvelser. Skoene må ha demping og være stabile. Hun har bred fot, str. 36. Noen som kan hjelpe, og kom gjerne med link.

Gammel 03-05-13, 00:28   #2
Gerbera

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Løpesko til 12-åring

Jenta mi fikk Nike Lunarglide, damestørrelsene starter vel på 35 eller 36 (min fikk str. 35.5).

Disse passer fint til bred fot, er min erfaring, jeg bruker Lunarglide og Lunareclipse selv, med bred fot.

Vi kjøpte på XXL. (men nå kommer jeg ikke inn på skosiden der, så jeg lånte et bilde fra Anton sport i steden.)

Gammel 03-05-13, 10:03   #3
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Er alle Nikesko litt brede i foten?
Finnes den modellen i guttesko også?

Gammel 03-05-13, 10:55   #4
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Er alle Nikesko litt brede i foten?
Finnes den modellen i guttesko også?

Nike Free-skoene er smalere, synes jeg. Jeg tipper at de aller fleste Nike-modellene finnes i både dame-og herreutgave

Gammel 03-05-13, 11:28   #5
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville kjøpt Asics Nimbus juniorsko. Veldig god løpesko. Selges på G-sport.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 12:48   #6
Sola

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Jeg ville kjøpt Asics Nimbus juniorsko. Veldig god løpesko. Selges på G-sport.

Det er disse hun nettopp har vokst fra. De har vært veldig gode ja. Jeg fant de i en restekasse og visste ingenting om de da jeg kjøpte de.

Gammel 03-05-13, 14:03   #7
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Vi har nettopp kjøpt Mizuno løpesko til jentungen. Hun trenger de ikke til løping men er veldig plaget med beina og må ha sko med god demping i hele tiden. Hadde tilsvarende i fjor og de har hun likt kjempegodt og er første skoparet hun har greid å slite ut.

I år ble det disse fra XXL.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:33.