|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() Sommerbukser til en med kraftige beinJeg går nesten alltid med skjørt/kjole i vinterhalvåret, noen ganger med slimbukser, men da med lang genser og høye støvletter, slik at jeg klarer å skjule beina en del. Om sommeren liker jeg dog best å gå i bukser, da jeg har så mange åreknuter at jeg ikke kan gå uten strømpebukser. Tynne strømpebukser utgår av samme grunn.
![]() |
#4 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sommerbukser til en med kraftige beinHva med litt luftige linbukser?
![]() |
#5 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Sommerbukser til en med kraftige beinJeg tenkte også luftige linbukser. Jeg forsto det som om poenget var å ha noe langt?
![]() |
#7 |
--
|
![]() Sv: Sommerbukser til en med kraftige bein
Forstod du ønsket lange, beklager det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sommerbukser til en med kraftige beinHva med noe slikt, fra Lindex? Finnes i flere farger. Jeg synes linbukser er fint akkurat idet man prøver den, men etter at man har hatt den på en time er den plutselig fem størrelser større.
![]() |
#10 |
lettere utlada
|
Det jeg ikke liker med linbukser er at de krøller noe innigranskauen. Men det er utrolig behagelig på.
![]() |
#11 |
Textrovert
|
![]() Sv: Sommerbukser til en med kraftige beinJeg har noen linbukser, men de er ofte ganske tynne, og det er ikke særlig pent på meg, for da synes den dissende huden (har mye dissende hud etter stort vekttap), så jeg trenger noe med litt solid stoff. Det trenger ikke være lange bukser. Av en eller annen grunn takler jeg bedre å vise frem åreknutene mine når jeg har på bukser enn når jeg har på skjørt.
![]() |
#12 |
Textrovert
|
![]() Sv: Sommerbukser til en med kraftige beinMirmell: De buksene på bildet ser i utgangspunktet helt feil ut for meg Strikk nederst og posete over hoftene passer ikke mi fasong. Mulig de ser annerledes ut på, men ...
![]() |
#15 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Sommerbukser til en med kraftige beinJeg har noen capribukser fra KappAhl. De er i tynt jeansstoff. De er tynne nok til sommeren, men det er nok hold til at de ikke viser alt og holder litt på plass. De er fra XLNT, noen fra forrige sommer og noen fra tidligere. Jeg regner med de har noe liknende i år også.
![]() |
#17 |
Textrovert
|
![]() |
#18 |
kamerat
|
![]() Sv: Sommerbukser til en med kraftige beinJeg har jo en fasong som minner om din, og jeg sverger til bukser som sitter etter over hofte og rumpe og så har rette, vide bein. Det er så godt som umulig å finne om dagen, så jeg går jo bare i skjørt og kjoler. Teite skinnymote.
![]() |
#19 |
Textrovert
|
![]() Sv: Sommerbukser til en med kraftige beinJa, det er nok noe sånt jeg er etter. Men jeg ser for meg at det blir vanskelig å finne, ja.
![]() |
#20 |
heimføing
|
![]() Sv: Sommerbukser til en med kraftige beinHva du enn gjør, ikke bruk hvite tights og for kort overdel. Kan se bra ut i speilet, men ikke alltid like bra ut bakfra, særlig hvis tunikaen har "krympet opp" bak etter en lang dag på kontorstolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|