|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fjellpiper
|
![]() Nye hyttegardiner på en kveld?Jeg trenger å sparke meg selv litt bak for å komme i gang, så da lager jeg selvsagt en liste. Sist redigert av Heilo : 05-05-13 kl 22:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Nye hyttegardiner på en kveld?Heilo-to-do-liste!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Nye hyttegardiner på en kveld?Takk for tiltroen pøblis! Men jeg blir nok ikke ferdig før 21. Har bestemt meg for å ta kvelden og endre målsettinga til å gjelde hele helga. Det tar sin tid å stryke 10 kvadratmeter gardinstoff... Jeg er litt bekymret for at jeg får for store gardiner. Stoffet jeg har kjøpt var veldig bredt. Så lita som hytta er er det fare for at jeg ender opp med å tapetsere hele veggen med gardin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Nye hyttegardiner på en kveld?-ea-, jeg er ingen erfaren syerske, verken når det gjelder gardiner eller annet. Men akkurat det der med vasking først har jeg lært av "de voksne" som lærte meg opp, og det sitter i;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Nye hyttegardiner på en kveld?Ferdig! Jeg er glad jeg ikke skal regne ut noen timepris på disse gardinene, men jeg er i grunnen veldig fornøyd med arbeidet jeg har gjort. Det ble penere sømmer og ryddigere kanter enn før. Kanskje jeg skulle begynne med å sy gardiner oftere enn hvert tredje år? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nye hyttegardiner på en kveld?Så gøy at du blir fornøyd selv!
![]() |
#8 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Nye hyttegardiner på en kveld?
Ja, jeg håper det blir fint. Litt uvant å sy gardiner et annet sted enn der de skal henge, vanligvis har jeg kunnet prøve dem med en gang. Sist redigert av Heilo : 06-05-13 kl 10:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nye hyttegardiner på en kveld?Linken virker ikke.
![]() |
|
|