Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)
Denne kom jo etter at "bobla" sprakk. Føler tonen er litt meir faderlig enn i dei andre. Rettskrivinga er også nesten på plass. M.a.o ein sms som det er heilt ok, og kanskje til og med ønskelig, at politiet finn. :mistenksom:
Sitat:
«Har hatt en grusom dag, NN. Har aldri opplevd noe verre. Moren din ringte og sa jeg skulle holde meg langt unna deg. Før hun la på. Satt bare og gispet etter luft. Hva bygget hun dette på? Hva har jeg gjort som tilsa dette? Har tenkt å ringe henne igjen, men klarer ikke. Jeg gjorde sikkert feil da jeg sa fra om at du ikke gikk av i Vågåmo i går. Men jeg følte ansvar ettersom jeg hadde avtale med moren din. Unnskyld! Det er bare du som kan fortelle meg hva som ligger bak telefonen fra moren din. Har alltid forsøkt å være deg for deg. Og du har gitt meg og Reidun mye tilbake. Trodde det skulle bli mer leksehjelp, samtaler, konserter fremover. Men jeg vet ikke hva som har skjedd. Svarer du ikke på denne, purrer jeg ikke på svar. Det å holde seg borte fra deg, betyr kanskje også telefon, SMS ol. Men det hadde vært utrolig godt å få tatt en telefonprat for å få svar. Er det noe jeg kan gjøre, må du si fra. Har mor og far din lagt mer i det du sa enn det du mente, må du være så snill å korrigere. Beste hilsen Rune.»