|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
One of These Days
|
![]() Gøteborg - hva se og hvor spise?Vi skal en tur til Gøteborg til helgen uten barn. De ter lenge siden jeg var i Gøteborg. Hvilke steder er gode spisesteder? Ikke dyre, men med god mat. Hvilke steder bør vi se? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Gøteborg - hva se og hvor spise?Jeg ville dratt på Liseberg. Særlig hvis dere er uten barn. :tivolifantast:
![]() |
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Gøteborg - hva se og hvor spise?Vi var i Gøteborg uten barn i november. Det er veldig koselig å tusle rundt i den gamle bydelen i Gøteborg (Haga). Mange koselige butikker. Og vi var på julemarked i Liseberg om kvelden, og det var en opplevelse. Jeg tror nok jeg kunne likt Liseberg på dagtid også.
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Gøteborg - hva se og hvor spise?Haga, ja. Superfint, særlig hvis det er sånt vær som her. Universeum er veldig fint for voksne også, så hvis det ikke er fint vær er det et veldig godt alternativ. Eriksberg/Norra Älstranden skal være et koselig sted å spise, i følge min gøteborgsvenninne, vi har ikke rukket å komme oss dit enda. En reiser med båt ut.
![]() |
#5 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gøteborg - hva se og hvor spise?Anbefaler å spise på Sjøbaren i Haga. Nydelig sjømat i uformelt miljø. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|