|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
Se resultatene: Soler du deg toppløs på rygg offentlig? | |||
Ja! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 3,79% |
Nei! |
197 | 93,36% |
Annet - spesifiser i tråden |
6 | 2,84% |
Deltakere: 211. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sole seg toppløs?Jeg husker når jeg gikk på videregående så solte jeg meg litt toppløs på det nærmeste badeanlegget. Da sammen med andre på min alder. Det sluttet jeg fort med, for mamma sendte ut den tre år yngre broren min for å sjekke om jeg solte meg toppløs. Fikke så "øra flagra" når jeg kom hjem. Etter det gjorde jeg det et par ganger på veldig øde steder uten fare for at lillebror skulle spionere for mamma. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Sole seg toppløs?
"Poenget" er ikke så mye at jeg er redd for å få skille, som at jeg synes det er finest å ikke ha det. I tillegg til at det er deilig å slippe våt bikinitopp etter bading. Det med eksponeringsbehov kjenner jeg meg ikke igjen i; jeg synes i grunnen jeg er finere med overdelen på, så det er stort sett når vi er på ekstremt avslappede familiestrender jeg dropper den.
![]() |
#44 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Sole seg toppløs?Nå soler ikke jeg meg, punktum - men hvis jeg hadde gjort det, hadde det vært uaktuelt å være toppløs.
![]() |
#45 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Sole seg toppløs?Det var en gang for lenge siden!
![]() |
#46 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Sole seg toppløs?Niks, har vel gjort det en gang eller to da jeg var tenåring, men ikke siden. Jeg soler meg i grunnen ikke noe særlig i det hele tatt, da.
![]() |
#47 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Sole seg toppløs?På egen altan, på badeplasser der jeg er alene og på steder man er ment å være naken (naturiststrender). Ellers ikke.
![]() |
#48 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Sole seg toppløs?Ikke siden 80-tallet!
![]() |
#49 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Toppløshet, kanskje, men ikke at mor har is nok i magen til å ta bilde av sin yndige 16-åring som spiller toppløs badmington med lokal greker på stranden, vel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
This is normal!
|
![]() Sv: Sole seg toppløs?Jeg synes det er deilig både å sole seg og svømme toppløs, men jeg beholder overdelen på når jeg er "ute blant folk".
![]() |
![]() |
#51 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Sole seg toppløs?Nei, jeg synes det er vulgært. Det var langt vanligere på 80- og 90-tallet, så vidt jeg kan huske.
![]() |
![]() |
#52 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sole seg toppløs?Gjorde det for 18-20 år siden, men nå hadde det ikke vært aktuelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Shake it out!
|
Jeg soler meg heller ikke toppløs. Men skulle gjerne gjort det, hvite pupper er ikke så fint, liksom.
![]() |
#54 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Sole seg toppløs?Nei og ikke på 80-tallet, heller, selv om puppene var i pre-barn-shape.
![]() |
#55 |
Travelt opptatt
|
Har overhodet ikke noe eksponeringsbehov i det hele tatt, men de sjeldne gangene jeg befinner meg på et sted der det er solskinn og varmt, og det er lagt til rette for soling, så tar jeg av toppen hvis det er mest komfortabelt. Ser ikke hvorfor jeg ikke skal kunne få luft på kroppen like mye som mannfolka.
![]() |
#56 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Vulgært, faktisk.
![]() |
#57 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Sole seg toppløs?Jeg har virkelig ikke noe eksponeringsbehov mht å vise puppene mine. Men synes at det er ganske prippent å synes pupper påføre og liv må dekkes til. Noen menn som sprader rundt toppløs har jo større pupper enn damer. Burde se også dekket seg til?
![]() |
#59 |
This is normal!
|
Enig. Mange muslimske kvinner dekker seg til mer enn muslimske menn. Jeg tipper det er samme ord som brukes om dem som går vekk fra den kulturelle normen - vulgær, eksponeringsbehov. Hvor går grensen egentlig? Ved burkaen? Ved trusen? Jeg synes dette er interessant å tenke på.
Sist redigert av noen : 10-05-13 kl 18:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|