|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Spin off: Hva er du redd for at ditt barn/dine barn kan bli mobbet for?
Det har det faktisk ikke falt meg inn at de kan bli mobbet for. Men så bor vi et sted der jeg gjerne tror flertallet er kristne. Om jeg teller etter, så er 7 av 12 barn i podens klasse i familier som er aktive i den lokale menigheten.
![]() |
![]() |
#2 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Spin off: Hva er du redd for at ditt barn/dine barn kan bli mobbet for?
Sånn er det ikke her. Jeg var i mindretall da jeg var liten selv som kristen, og det var ikke spesielt enkelt alltid.
![]() |
#3 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi hadde en jente i klassen på ungdomsskolen som var åpent kristen, hun hadde ingen klassevenner, så vil unger mobbe så mobber de for det rareste.
![]() |
|
|