Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan man oppfatter folk på nett

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-06, 18:17   #9
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan man oppfatter folk på nett

Dette er sakset fra et annet forum:

Sitat:

Jeg må følge guttene opp i veien til bussen vær dag og i dag hadde ikke jeg stått der og dratt guttene unna så hadde en stor lastebil kjørt dem ned.Det er 60 hele veien ned her og jeg syntes det går fort og vi har ingen annet sted å stå heler og dem trenger ikke å legge seg så langt inn mot kanten som dem gjør,men siden dem har så stor fart så kommer dem så langt inn.Dette syntes jeg er kjempe farlig jeg kommer aldri til å la guttene gå alene så lenge det er sånn her.Det er ikke bare lastebiler som kjører fort,men mange andre også.Nå må jeg ringe til kommunen og få dem til å sette opp et skilt for dette går ikke ann.Og jeg kan kanskje snakke med skolen om dette også for vi har ikke noe gangfelt heler her og vi må over veien for å komme til buss stoppe.

Damen det her er snakk om har helt sikkert dysleksi, men jeg må jobbe for å ta henne seriøst. Det blir i tillegg for slitsomt å lese, slik at jeg kvier meg for å åpne hennes tråder. Jeg må bare innrømme det.

Mht til dialekt er det mest slitsomt åm mann skriver sånn såmm man prater blir det innmari slitsåmt å lese

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
klassiker, krangling, språk

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:30.