Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor kjøper du brukt på nett?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-13, 22:20   #41
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor kjøper du brukt på nett?

Takk for flere gode tips. Lokale facebookgrupper er jeg allerede med i men synes ikke der er særlig til gode kjøp å gjøre som passer meg og mine troll. Enten så er det merkeklær som de ønsker gull og grønne skoger for hvert enkelt plagg eller så er det typisk feil størrelse eller borte før jeg rekker å si noe som helst. Men jeg følger med, kan jo ha flaks en dag jeg også!

Gammel 05-04-13, 23:20   #42
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Takk for flere gode tips. Lokale facebookgrupper er jeg allerede med i men synes ikke der er særlig til gode kjøp å gjøre som passer meg og mine troll. Enten så er det merkeklær som de ønsker gull og grønne skoger for hvert enkelt plagg eller så er det typisk feil størrelse eller borte før jeg rekker å si noe som helst. Men jeg følger med, kan jo ha flaks en dag jeg også!

Det er derfor jeg liker best den internasjonale gruppen jeg er med i. Alltid fine plagg/leker/utstyr som koster nesten ingenting.

Gammel 06-04-13, 12:05   #43
2ne
Superaktiv

2ne sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Småkråker.no har tidvis mye fint

Gammel 10-05-13, 21:51   #44
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Dere som har handlet fra barneboden, har dere vært fornøyde?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-13, 14:39   #45
Curly
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Handlet mye her før men har ikke tilgang lenger. Er jo helt håpløst å få 500 ryktepoeng

Gammel 13-05-13, 14:59   #46
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Curly, her.

Handlet mye her før men har ikke tilgang lenger. Er jo helt håpløst å få 500 ryktepoeng

Nei, det er det ikke, men det skal litt innsats til å få 500 ryktepoeng på bare 1000 innlegg. Jeg vet ikke hva snittet for prikkepoeng er, men jeg gjetter på at du i så fall må få en prikk i snitt for hvert tredje innlegg du skriver, og da skal du jammen skrive godt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:23.