|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Et eller annet som er oppstammetJeg synes både oppstammet Thuja og margeritter, oliventre eller andre blomstrende varianter er kjempefine, og vil ha noe sånt utenfor inngangspartiet, i kombinasjon med noen sommerblomster plantet nede i krukka. Det er bare det at det inngangspartiet er nordvendt og jeg må ha det i krukker der.
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Et eller annet som er oppstammetIngen altså? Synes oliventrærne også er veldig søte. Kan de trives i skyggen mon tro? Hvis jeg tar de inn om vinteren da.
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Et eller annet som er oppstammet
Høres jo veldig logisk ut i grunn.
![]() |
#5 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Et eller annet som er oppstammetJeg kjøpte oppstammet lavendel i går, tenkte jeg skulle prøve å ta den inn til høste og se om jeg fikk den til å overleve. Den blir også stående ca nordvendt og bare med sol om morgenen, jeg hadde vanlig lavendel der i fjor som klarte seg fint.
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Et eller annet som er oppstammetSe hva jeg fant når jeg googlet. Oppstammet sveistervier, herdig til H6! Salix helvetica http://blog.hageland.no/2012/07/nordens-oliventre/
![]() |
|
|