|
|||||||
| Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#405 |
|
Epikur
|
Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?Når de ser sånn ut er det ikke håp, sier min hageekspertnabo som er 78 år og kan alt. Sage ned.
|
|
|
#407 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?Min rhododendron har sett sånn ut, ispedd noen grønne blader, de siste årene. Den ble degradert til å stå bak noen busker.
|
|
|
#409 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?Min digre rhododendron har overlevd, men det er masse brunt i den. Kan jeg klippe vekk de grenene som er brune, eller er det best å la dem stå? |
|
|
|
|
|
#410 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?
Mine står litt i småskygge, og har det veldig fint.
|
|
|
#411 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?Jeg er stadig vekk (les: daglig
|
|
|
#412 |
|
Bedreviter
|
Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?Jeg har akkurat sjekket med ekspertene på det lokale gartneriet: den som er helt brun kan bare kastes. Den som er litt brun og mest grønn, klippes kraftig (bort med alt det brune). |
|
|
|
|
|
#413 |
|
Søt og rar
|
Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?Jeg har blomstrende nydelig forsythia, og har kjøpt litt greierier jeg håper blir fine: (bilder skamløst lånt på nett)
|
|
|
#416 |
|
Trøtt
|
|
|
|
#417 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?Jeg bare måtte ha Salix helvetica (Sveitservier) på stamme.
|
|
|
#419 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så hyggelig.
|
|
|
|
#420 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?GinaK: i følge NRK sin planteguide er det en type som heter Lavendula Augustifolia som skal være vinterhardfør også.
|
![]() |
|
|