Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjønn som gruppe

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-13, 22:14   #11
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjønn som gruppe

Selv om det er litt på siden av det jeg egentlig legger opp til å diskutere her, så har jeg også lyst til å si noe om at kvinner generelt hemmer seg selv i sin egen livsutfoldelse på en måte som menn ikke gjør. Det synes jeg er et kjempeproblem - jeg tenker at det fører til både sykdommer og mangel på livsglede.

Men da tenker jeg ikke på slike ting som å vegre seg fra å kjøre med henger og sånt, altså. For meg så blir det på detaljplan og sorterer innunder ting man faktisk ikke Må Kunne for å ha et Fullverdig Liv. Jeg er langt mer opptatt av den generelle mangelen på selvtillit som mange kvinner har, hvordan man bygger selvtilliten sin på kropp og utseende (og det er sannelig en skjør grunnmur), hvordan man ikke vil være til bry eller ta for mye plass eller le for støyende. Ikke bare krymper man som menneske av slike begrensninger men man kaster energien sin rett ut av vinduet istedet for å bruke den på noe gøy, utviklende, nytt og lærerikt.

Sist redigert av Pebbles : 15-05-13 kl 22:30.
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:22.