|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sur, humorløs mamma?Det er helt greit hadde jeg sagt, da jeg vet at ingen her vil våkne før tidligst 9 uansett på en fridag. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Sur, humorløs mamma?
Ha ha, her også. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Leser
|
Sv: Sur, humorløs mamma?Jeg synes (seriøst) at du skal sette klokka litt før, og så ringer du til svigermor og lar gutten blåse i telefonen.
|
|
|
#64 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Re: Sur, humorløs mamma?På 17. mai så syns jeg dette er innenfor. Jeg kunne nok også fort antatt at folk står tidlig opp den dagen uansett, og at det derfor ikke var så farlig. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Sur, humorløs mamma?Jeg synes denne tråden er et godt eksempel på at folk ofte ikke evner å sette seg inn i hvordan andre har det og tror at andre har det omtrent på samme måte som en selv. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Sur, humorløs mamma?jamen, kjære deg, Hyacinth - hva skal man gjøre når folk spør, da?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sur, humorløs mamma?Jeg hadde fått totalt panikk og sikkert blitt rasende om jeg rent faktisk hadde blitt vekket av en fløyte i øret, 17. mai eller ikke.
|
|
|
|
#68 |
|
Borte
|
Ting man sier til ungene uten å tenke... Det går helt sikkert bra og om kort tid har han glemt det. Skal love deg at iallefall mine unger må finne seg i endel skuffelser og ting som ikke blir som de har planlagt. Omtrent hele tiden faktisk. Det tror jeg unger tåler helt fint.
|
|
|
#70 |
|
flisespikker
|
Ikke sant? Særlig hvis de synes det er ok med begrunnelsen at "B-mennesker kan jo bare legge seg til å sove igjen". Det kan nemlig A-mennesker som blir vekket 00:45 også.
|
|
|
#71 |
|
Glamorøs
|
Sv: Sur, humorløs mamma?Dumt av svigermor, men ikke noe barnet bør lide for. Flott at du skværer opp med ham, også kan du i et vennlig tonefall forklare svigermor hvorfor noe slikt er uaktuelt hos dere nå som dere sover så lite. Som du ser av dette tråden så er det ikke så innlysende at dette er en fryktelig faux pas.
|
|
|
#72 |
|
Textrovert
|
Sv: Sur, humorløs mamma?Jeg hadde blitt skikkelig sur, men nå er ikke jeg kjent for å være den rauseste i verden når det gjelder "spøk og moro". Der kan jeg være en skikkelig surpomp.
|
|
|
#73 |
|
Pauset
|
Sv: Sur, humorløs mamma?Merkelig å love ungen noe sånt. Har hun lovet han at dere skal reagere positivt også eller? For hun risikerer jo at han blir kjempe lei seg fordi dere blir sure.... |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Kakemonster
|
Sv: Sur, humorløs mamma?Jeg hadde blitt skitsur, mannen hadde garantert syntes det var festlig. Deretter hadde han blitt sur fordi jeg er kjip, og så hadde vi hatt det gående.
|
|
|
|
#76 |
|
Glamorøs
|
Det er da et ganske vanlig utrykk som jeg aldri har opplevd at noen har tatt så bokstavelig før. Og så langt er det jo bare barnet det har gått ut over, så da syns jeg det er fint at Mex skal skvære opp med ham.
|
|
|
#77 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sur, humorløs mamma?Nei, vet du -det hadde jeg ikke hengt meg opp i! |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Re: Sur, humorløs mamma?
Ja, det tenker jeg også. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
:)
Sv: Sur, humorløs mamma?JA. Det synes jeg virkelig. 17 mai er ungenes dag. Og du såret nok sønnen din. Det er slike ting jeg husker godt fra den alderen. Bare der var det min mormor som ødela det.
|
|
|
#80 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Sur, humorløs mamma?17. mai er en dag jeg er vant med å stå opp tidlig. Gjerne midt på natta, da jeg ver i ti-tolv-fjortenårsalderen. Vi sto opp i tre-firetiden og syklet ned til den døgnåpne bensinstasjonen for å handle godis.
|
|
![]() |
|
|