|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva gjør dere med håret til jentene på 17 mai?Jeg liker å flette og ikke minst å lære nye fletter. Så det blir nok noen fletter i håret her på 17 mai. (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva gjør dere med håret til jentene på 17 mai?(Jeg skulle ønske jeg hadde noen som kunne flette håret mitt.) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva gjør dere med håret til jentene på 17 mai?Jenta mi hater å sette opp håret, noe hun alltid har gjort. Så her er det langt hår i fritt fall. Helt ok.
|
|
|
#4 |
|
snur
|
Sv: Hva gjør dere med håret til jentene på 17 mai?Den var søt da, skal prøve den på tantejentene mine i helga. Min blir 12 til sommeren og det er nok uaktuelt for henne å gjøre noe som helst annet enn løst hår rett ned. Heldigvis hører det hårbånd til kystdrakten hennes så blir det litt pynt
|
|
|
#5 |
|
Leser
|
Sv: Hva gjør dere med håret til jentene på 17 mai?Veldig morsom! Den vil jeg også prøve meg på.
|
|
|
#6 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere med håret til jentene på 17 mai?Veldig fint! Her blir det musefletter tipper jeg, ikke nok hår til skikkelige fletter enda. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hva gjør dere med håret til jentene på 17 mai?Imponert over nivået. Enn så lenge er jeg heldig om tålmodigheten til Snuppa holder til både ett par klemmer og ett hårstrikk eller to. Det er vel ikke langt nok til de største krumspringene heller enda. Jeg ble uansett temmelig imponert den dagen hun kom hjem fra barnehagen og noen der hadde flettet luggen hennes - hvordan fikk de henne til å sitte stille?
|
|
|
#8 |
|
Sv: Hva gjør dere med håret til jentene på 17 mai?Prøvde meg på denne i dag (Kilde: youtube.com) Den ble fin, men jeg fikk den ikke like ryddig som på videoen. Så må nok øve litt. Tror jeg går for den dersom jeg klarer å få den fin. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hva gjør dere med håret til jentene på 17 mai?Jeg klipper av en bit flagg-bånd og knytter en sløyfe på strikken. :enkel:
|
|
|
#10 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hva gjør dere med håret til jentene på 17 mai?Jeg har aldri fått til dette på Frøkna sitt hår, hun har veldig glatt hår så alt "raser" sammen. Hun har mye hår, men hvert hårstrå er veldig "fint". Har du noe i håret før du begynner å flette det (bortsett fra vann)?
|
|
|
#11 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere med håret til jentene på 17 mai?Det ble hårbånd som passer til kjolen og det var helt greitt. Hun er ikke glad i at jeg tester med håret hennes så hun går vanligvis med det løst. Men jeg får ta en titt på linkene i morgen, kanskje jeg får forsøkt meg på litt fletting. ;-) |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva gjør dere med håret til jentene på 17 mai?Min har hatt waterfall-flette. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Trøtt
|
Re: Hva gjør dere med håret til jentene på 17 mai?Nydelig, Obelix! Var det den som ble presentert med video i en norsk nettavis i uka som gikk tro?
|
|
|
#14 |
|
Sv: Hva gjør dere med håret til jentene på 17 mai?Jeg gikk for en 4 deler flette med bånd som den ene delen. Men startet oppe og flettet inn hår fra begge sider. Så den ble ikke skrået slik som i videoen. Sist redigert av zinatara : 18-05-13 kl 11:17. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hva gjør dere med håret til jentene på 17 mai?
Jeg og! Jeg kler veldig godt pariserfletter og sånt, men får det jo ikke til på meg selv (såvidt på andre) så da blir det aldri til at jeg får gått med det.
|
|
|
#16 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Hva gjør dere med håret til jentene på 17 mai?Wow, jeg så den øverste videoen nå, og det så jo superlett ut, til og med noe JEG kan klare!
|
|
|
#17 |
|
Leser
|
Sv: Hva gjør dere med håret til jentene på 17 mai?Takk for tips Zinatra
|
|
|
#19 |
|
Sv: Hva gjør dere med håret til jentene på 17 mai?
Jeg har øvd masse. Jeg kunne det aldri før jeg fikk barn og det var vel først når storesøster begynte å få langt hår at jeg prøvde meg. Men det var først når det gikk lus på skolen i fjor og jeg flettet hår hver eneste dag at jeg fikk skikkelig trening i det. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Hva gjør dere med håret til jentene på 17 mai?Ja, jeg skal absolutt øve og øve. Er blitt mye flinkere i det siste. Men hvordan i huleste klarer man å flette pariserfletter og andre innviklede greier på SEG SELV??
|
![]() |
|
|