|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Dette med herdighetssonerJeg har oppdaget et nytt begrep. Nemlig herdighetssoner. Jeg bor visst i herdighetssone 4.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Dette med herdighetssonerJeg bor også i H4. Sånn jeg forstår det så skal det gå bra med H4 og oppover. Men det er riktig som du sier at det kan være forskjeller innenfor egen hage, man kan ha lune kroker og forblåste steder. Du skal absolutt kunne prøve H3 (og mindre også) på et lunt sted. Det blir å prøve seg frem så jeg hadde kanskje ikke eksperimentert med en hel hekk. Men prøve en plante og evt. kjøpe fler om det viser seg å gå. |
![]() |
![]() |
#4 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Re: Dette med herdighetssoner
Kjem an på kor du er. Groruddalen er H4.
![]() |
![]() |
#6 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Dette med herdighetssonerhttp://www.hageselskapet.no/fileadmi...med%20kyst.pdf
![]() |
#7 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dette med herdighetssonerSpennende!
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Epikur
|
![]() Sv: Dette med herdighetssonerRu: den er altfor optimistisk den der fra Hageselskapet, altså. H3 og H2 i lune kroker, H1 i særlig godt mikroklima, tenker jeg vi sier.
![]() |
|
|