Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

ESC Malmø 2013

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-13, 20:14   #321
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Jepp, det er "Nobody's wife"-Anouk.

Gammel 18-05-13, 20:16   #322
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gleder meg til å høre henne synge igjen!

Jeg har virkelig et lite crush på henne, altså.

Gammel 18-05-13, 20:24   #323
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Så akkurat på nyhetene at de sier det står mellom Norge og Danmark.
Syns dere den er så fantastisk fin?

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 18-05-13, 20:26   #324
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes den norske er kul. Den danske er ok, men jeg blir lei refrenget før sangen er slutt.

Gammel 18-05-13, 20:26   #325
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg liker ikke Danmarks bidrag.

Jeg gleder meg til i kveld!

Gammel 18-05-13, 20:28   #326
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ei venninne sendte meg melding om jeg var hjemme og ville ha besøk i kveld. Jeg skrev tilbake at det ble servert hamburgere og ESC. Da har jeg noen å diskutere med underveis i RL!

Gammel 18-05-13, 20:28   #327
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Standard

Den svenske vokser på meg. Første gang jeg hørte den likte jeg den ikke spesielt. Men så hører man litt nøyere, og den er egentlig ganske kul! Men nå er det jo ikke Sverige som skal vinne i år da. Så da kan det være det samme.

Gammel 18-05-13, 20:30   #328
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Standard

Jeg kjenner jeg blir litt skeptisk til at Norge har favorittstempel..
Var det ikke Tootji som også hadde det? Det var det året vi ikke engang kom til finalen..

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 18-05-13, 20:30   #329
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Er det sånn at den norske blir bedre etter å ha hørt den flere ganger? Eller er det bare meg?

Jeg hørte den først nå på torsdag, og syntes den var fin, men litt kjedelig. Nå synes jeg den er veldig fin, og liker den bare bedre og bedre.

Gammel 18-05-13, 20:32   #330
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er så mange som bidrar med gørrkjedelige snorkesuppeballader. Det går jo 200 på dusinet av dem, man glemmer hele sangen etter 5 minutter.
Jeg liker best innslag som feks. Romania sitt. Slike låter som fenger og som man garantert aldri glemmer.

Har fått fullstendig dilla på Hellas (?) sin låt fra 2010-finalen. Mihail - Tornero. Dødskul.

Gammel 18-05-13, 20:45   #331
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av -Nj-, her.

Jeg kjenner jeg blir litt skeptisk til at Norge har favorittstempel..
Var det ikke Tootji som også hadde det? Det var det året vi ikke engang kom til finalen..

Det er ikke alltid så bra å ha favorittstempel, men Alexander Rybak hadde det til de grader i 2009. Og vant likevel.
Tooji hadde ikke det favorittstemplet ifjor ute i Europa. Det var Sverige som hadde det, og de vant.

Gammel 18-05-13, 21:18   #332
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snart klar!! Norge har ett fantastisk bidrag i år. Den blir bare bedre og bedre. Viktig å ha på veldig høy lyd når den kommer, da får man det beste ut av den.

Gammel 18-05-13, 21:22   #333
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Standard

Ja, den er kjempestilig med høy lyd. Rytmen og stemningen i sangen er så... suggerende, heter det det? Suggesiv?

Gammel 18-05-13, 21:23   #334
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det blir topp 5, sansynligvis topp 2 også, og kanskje til og med seier! Jeg skjønner ikke hvorfor Danmark er så hypa opp, Norges er bedre.
Ellers har jeg et lite crush på Eythor.

Go Margaret!

Molo er ikke aktiv  
Gammel 18-05-13, 21:27   #335
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Standard

Forresten blandet jeg.. Tootji kom til finalen,men på sisteplass.
Det var Stella som sang det året vi ikke kom videre.

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 18-05-13, 21:41   #336
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her er P3morgens poengskjema for dere som skal ha fest/evt. dere som ikke leker butikk:

http://p3.no/p3morgen/last-ned-poeng...rovision-fest/

Molo er ikke aktiv  
Gammel 18-05-13, 22:04   #337
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Gammel 18-05-13, 22:08   #338
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Standard

Jeg og dattern har printet ut!

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 18-05-13, 22:10   #339
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veritas, her.

Ja, den er kjempestilig med høy lyd. Rytmen og stemningen i sangen er så... suggerende, heter det det? Suggesiv?

Suggererende ja. Man slukes inn i sangen med Margarets utstråling, klokkeklare stemme og vesen, rytmen, og hele låtas konstruksjon er perfekt!
Fantastisk å høre i bilen på full guffe.

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 18-05-13, 22:11   #340
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Er det sånn at den norske blir bedre etter å ha hørt den flere ganger? Eller er det bare meg?

Jeg hørte den først nå på torsdag, og syntes den var fin, men litt kjedelig.Nå synes jeg den er veldig fin, og liker den bare bedre og bedre.

Serr???

Amelie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:26.