|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tusenfryd 21.-22. mai, for DnbNor-kunderHvor fikk dere tak i disse billettene? Vi har DNB, men har ikke fått noe tips om dette? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Tusenfryd 21.-22. mai, for DnbNor-kunder
Det lå link til "Dnb Familiedager på Tusenfryd" eller noe sånt på forsiden til nettbanken, jeg bestilte billettene der.
![]() |
#3 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Tusenfryd 21.-22. mai, for DnbNor-kunder... og spisestedene er visst åpne, fikk svar på Tusenfryds Facebookside.
![]() |
#4 |
Klar
|
![]() Sv: Tusenfryd 21.-22. mai, for DnbNor-kunderBare sniker innom for å si at dette ikke bare er for DnbNor sine kunder, altså. Det er for DnbNor sine gjester, enten de er kunder eller bare vil ha billige billetter! Sist redigert av Timar : 20-05-13 kl 13:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Tusenfryd 21.-22. mai, for DnbNor-kunder
Lønner seg å "like" DNB på Facebook. Jeg har kommet over alle tilbudene på newsfeeden min, hadde aldri visst det ellers.
![]() |
#6 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Tusenfryd 21.-22. mai, for DnbNor-kunderTakk for tips, da må jeg gjøre det
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tusenfryd 21.-22. mai, for DNB-kunderVi skal på Tusenfryd med DnB til fredag 25. mai. Gleder oss veldig, mannen kjøpte 5 billetter, som er max antall billetter til 50 kr pr stk. Vi var der også med DnB for 2 år siden. Veldig bra lukket opplegg. Null kø pga de stenger parken for andre. Musikkorps og gøy når man kommer inn.
![]() |
|
|