|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hvordan vasker man gummistøvler?Om noen f.eks. har tisset i dem, sånn at de må vaskes oppi også.
![]() |
![]() |
#2 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan vasker man gummistøvler?Tror jeg bare hadde gnukka de med zalovann, jeg. Eller slengt dem i maskinen på 30-40 grader.
![]() |
#4 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan vasker man gummistøvler?Jeg fyller de med varmt vann og vaskepulver, og lar de stå litt. Skyller godt og tørker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan vasker man gummistøvler?Kortprogram i vaskemaskinen (40 grader, tar 20 minutter).
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Hvordan vasker man gummistøvler?Hvor lenge er litt? Kan de stå med Zalo-vann i natt?
![]() |
![]() |
#8 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan vasker man gummistøvler?Jeg lar de stå i ca 20 min, vil jeg tro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan vasker man gummistøvler?Jeg mener å huske de ble dynket i ei bøtte med såpevann, sikkert blenda eller milo, og sto der til jeg kom på dem igjen, så ble det utsatt for gjentatt skylling til det sluttet å boble, og så.... skotørker, og klar til bruk igjen neste dag.
![]() |
|
|