|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Å finne seg sjæl - igjenJadda, ny unge, ny runde med klesforvirring. Heldigvis er det siste ungen.
![]() |
#2 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å finne seg sjæl - igjenJeg aner ikke, men jeg henger her for tips. Sist redigert av skyfri : 23-05-13 kl 00:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å finne seg sjæl - igjenJeg måtte venne meg til kjoler, venne meg til å være pyntet - at jeg kunne identifisere meg med å 'være slik', finne ut hvilke farger/snitt som kledde meg, og rett og slett teste ting litt ut. Men å våge å prøve litt nye ting, våge å skille seg litt ut, og være villig til å gå inn i det, var en prosess for meg. 'Du har en tydelig identitet' sa en kollega til meg. Ja jeg har kanskje det nå, men jeg hadde ikke det for 2-3 år siden. Sist redigert av Dronningen : 01-12-15 kl 14:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Å finne seg sjæl - igjenJeg har ihvertfall et buksetips. Mac dreamy skinny jeans. Himmel for en aldeles fantastisk bukse. Masse stretch, litt høy i livet og sitter som et skudd, jeg føler meg 6 kilo lettere i det samme jeg trekker på meg disse. Har nå kjøpt i alle farger. NB! Du må gå opp mange størrelser, de har en annen størrelsestabell enn vanlig. Jeg bruker 28/32 vanligvis, og bruker 32/30 i disse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Å finne seg sjæl - igjen
Hvor kjøper man disse magiske buksene?
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg kjøpte på en butikk i Bergen først, og etterpå på zalando.no. Søker du på mac dreamy skinny så får du den opp. Gratis frakt og retur og ingen toll. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Å finne seg sjæl - igjenTakk for tips. Jeg har raida klesskapet og gitt 6 bæreposer til fretex, men det ser ikke sånn ut, i følge mannen.
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Å finne seg sjæl - igjenJeg sliter også med det samme, kokos. Jeans er lett, overdeler er vanskelig. Vanligvis nå går det i flanellsskjorter (og hettejakker... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Å finne seg sjæl - igjenHar en fin blazer jeg kan tørke støv av.
![]() |
#11 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å finne seg sjæl - igjenBlazer er iallefall et must. Gjerne en fin formsydd, og en noe videre causual om du bretter opp armene litt på. Ville kjøpt i tidløs farger, og heller spritet opp med topp/singlet inni i litt mer knæsj farge.
![]() |
#12 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å finne seg sjæl - igjenHM, Vila, VeroModa har ellers mye fine topper, skjorter og bluser nå
![]() |
#13 |
Epikur
|
![]() Sv: Å finne seg sjæl - igjenDette er hva jeg har bygd opp de siste årene, jeg ligger jo et par år foran deg i løypa:
![]() |
#14 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Å finne seg sjæl - igjenTwisted, er det et merke eller en butikk Harriet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Å finne seg sjæl - igjenTakk for tips, HV! Jeg har funnet yndlingssingleten fra HM som jeg har i mange farger, de er kjekke under bluser, skjorter etc.
![]() |
#16 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å finne seg sjæl - igjenJeg har en utrolig fin, svart bukse fra jeansavdelingen på HM. Den er litt blank i stoffet, men stødig, slik at den ikke ser ut som en jeans, men sitter godt og funker til alt, fra pent til jobb til t-skjorter. Og prisen på 299 er jo trivelig.
![]() |
#17 |
Sånn passe sane
|
Hvilken singlet er det? Endelig ute av mammatøyet her!
![]() |
#18 |
Har bakt søte kaker
|
Disse: http://tablet.hm.com/no/product/98584#article=98584-B Jeg har de i ørten farger, de er knallgode! Funker fint til amming og.
![]() |
#19 |
Epikur
|
![]() Sv: Å finne seg sjæl - igjenTwisted er en fantastisk butikk i Bergen.
![]() |
#20 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å finne seg sjæl - igjenFloyd-bukser. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|